Mammor i Nacka
Träffas där ni bor
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    Mammor i Nacka

    Hej!
    Finns det någon mer som bor i Nacka-området och kanske vill träffas, umgås och lära känna varandra? Jag bor i Saltsjöbaden, men känner inte så många andra som har barn...Fick en dotter i Juli-14, hon är 3 månader nu :-)
  2. 1
    Mammor i Nacka Hej!
    Finns det någon mer som bor i Nacka-området och kanske vill träffas, umgås och lära känna varandra? Jag bor i Saltsjöbaden, men känner inte så många andra som har barn...Fick en dotter i Juli-14, hon är 3 månader nu :-)
  3. Medlem sedan
    Aug 2014
    #2
    Hej, vi skrev på samma forum. Vi fick en son i slutet av Juni -14. Vi bor i Henriksdal.
  4. 2
    Hej, vi skrev på samma forum. Vi fick en son i slutet av Juni -14. Vi bor i Henriksdal.
  5. Medlem sedan
    Oct 2014
    #3
    Åhh vad roligt, grattis :-) Vill du ses någon dag kanske? Vi har ju Saltsjöbanan som går emellan oss då :-P Roligt med barn i samma ålder :-)
  6. 3
    Åhh vad roligt, grattis :-) Vill du ses någon dag kanske? Vi har ju Saltsjöbanan som går emellan oss då :-P Roligt med barn i samma ålder :-)
  7. Medlem sedan
    Aug 2014
    #4
    Absolut att vi kan ses! I sickla kanske? På måndagar har de en jätte mysig sångstund för barn i alla åldrar på dieselverkstaden. En vid 11:30 och 13:30 kostar 20kr. 😊
  8. 4
    Absolut att vi kan ses! I sickla kanske? På måndagar har de en jätte mysig sångstund för barn i alla åldrar på dieselverkstaden. En vid 11:30 och 13:30 kostar 20kr. 😊
  9. Medlem sedan
    Oct 2014
    #5
    Ja det låter jätteroligt! :-) Visste inte att dem hade det i Dieselverkstan :-)
  10. 5
    Ja det låter jätteroligt! :-) Visste inte att dem hade det i Dieselverkstan :-)
  11. Medlem sedan
    Aug 2014
    #6
    Vi kan väll ses lite innan, några från min mammagrupp kanske är där också.
    Vilken tid vill du gå på? Så kanske vi kan ses och fika innan? :-)
  12. 6
    Vi kan väll ses lite innan, några från min mammagrupp kanske är där också.
    Vilken tid vill du gå på? Så kanske vi kan ses och fika innan? :-)
  13. Medlem sedan
    Oct 2014
    #7
    Mitt Bvc har inte ordnat någon mammagrupp ännu, så det blir kul att träffa lite fler mammor :-)
    Ska vi ta senare, så kan vi fika eller äta lunch innan kanske? :-)
  14. 7
    Mitt Bvc har inte ordnat någon mammagrupp ännu, så det blir kul att träffa lite fler mammor :-)
    Ska vi ta senare, så kan vi fika eller äta lunch innan kanske? :-)
  15. Medlem sedan
    Aug 2014
    #8
    Ja vi kan väll ses runt 12, vid dieselverkstaden? Vi kan väll mötas under den stora tvn vid entrén?

    Liam glider runt i en svart bugaboo cameleon, och jag har antingen en röd eller svart jacka på mig beroende på väder :-)
  16. 8
    Ja vi kan väll ses runt 12, vid dieselverkstaden? Vi kan väll mötas under den stora tvn vid entrén?

    Liam glider runt i en svart bugaboo cameleon, och jag har antingen en röd eller svart jacka på mig beroende på väder :-)
  17. Medlem sedan
    Oct 2014
    #9
    Det låter bra :-) Vi har en röd teutonia-vagn och jag har en svart-vitt jacka/tröja på mig :-)
  18. 9
    Det låter bra :-) Vi har en röd teutonia-vagn och jag har en svart-vitt jacka/tröja på mig :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar