Det är inte varje dag...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Det är inte varje dag...

    ... man (eller i alla fall jag) har TVÅ mäns fulla uppmärksamhet i en hel timme Men plötsligt händer det! På handkirurgen av alla ställen. Mycket beröring, både kraftfull och mjuk smekande. Så kan det gå.

    På vägen hem blev jag för en stund en potentiell trafikfara. De nämnde Klas Ingessons död på radion och det kändes rejält. Många kändisars död renderar mest i "Oj, vad tråkigt" och så rullar allt på, men vissa gånger är de som om luften går ur för en stund. Nu var en sådan, även om det inte direkt var förvånande eller oväntat.

    Hoppas planerna är gröna och frodiga i fotbollshimlen.
  2. 1
    Det är inte varje dag... ... man (eller i alla fall jag) har TVÅ mäns fulla uppmärksamhet i en hel timme Men plötsligt händer det! På handkirurgen av alla ställen. Mycket beröring, både kraftfull och mjuk smekande. Så kan det gå.

    På vägen hem blev jag för en stund en potentiell trafikfara. De nämnde Klas Ingessons död på radion och det kändes rejält. Många kändisars död renderar mest i "Oj, vad tråkigt" och så rullar allt på, men vissa gånger är de som om luften går ur för en stund. Nu var en sådan, även om det inte direkt var förvånande eller oväntat.

    Hoppas planerna är gröna och frodiga i fotbollshimlen.
  3. Salander
    #2
    Slutade det med att de båda männen ville sätta kniven i dig?

    Tråkigt med Klas, hade inte läst det förrän nu.
  4. 2
    Slutade det med att de båda männen ville sätta kniven i dig?

    Tråkigt med Klas, hade inte läst det förrän nu.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Det slutade med att åtminstone en av dem vill träffa mig igen Jag vill själv inte läggas under kniven förrän tidigast till våren och jag ska testa en grej med armbågen och hoppas hoppas på att det funkar och jag slipper kirurgi trots allt, så vi ska höras igen efter jul och nyår. Han lovade att ringa Det lutar åt kniven, men ett halmstrå finns alltså kvar.
  6. 3
    Det slutade med att åtminstone en av dem vill träffa mig igen Jag vill själv inte läggas under kniven förrän tidigast till våren och jag ska testa en grej med armbågen och hoppas hoppas på att det funkar och jag slipper kirurgi trots allt, så vi ska höras igen efter jul och nyår. Han lovade att ringa Det lutar åt kniven, men ett halmstrå finns alltså kvar.
  7. Salander
    #4
    Aha ja hoppas du slipper kirurgi.
  8. 4
    Aha ja hoppas du slipper kirurgi.
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Jag såg nu att jag fått en andra date redan före Lucia

    Ja finns det ett halmstrå väljer jag att greppa det, vill som sagt inte ha nån op på ett tag ändå. Är det inte superakut måste man ju inte ta det under den sämsta perioden på jobbet.
  10. 5
    Jag såg nu att jag fått en andra date redan före Lucia

    Ja finns det ett halmstrå väljer jag att greppa det, vill som sagt inte ha nån op på ett tag ändå. Är det inte superakut måste man ju inte ta det under den sämsta perioden på jobbet.
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6
    Vad har hänt med handen? Låter ju trots alls som en riktigt givande upplevelse utifrån din beskrivning

    Ja, är inte det minsta fotbollsintresserad men har imponerats över hans kämparglöd. Han lämnar ett tomrum!
  12. 6
    Vad har hänt med handen? Låter ju trots alls som en riktigt givande upplevelse utifrån din beskrivning

    Ja, är inte det minsta fotbollsintresserad men har imponerats över hans kämparglöd. Han lämnar ett tomrum!
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Extra ovanligt att dessa två män inte var din man och din son Hoppas det blir bra med handen

    Jag ska erkänna att jag inte har en aning om vem Klas Ingesson är. Har förstås sett en del som skrivit om det och har förstått så pass mycket att det är nån som har med fotboll att göra, men mer vet jag inte.
  14. 7
    Extra ovanligt att dessa två män inte var din man och din son Hoppas det blir bra med handen

    Jag ska erkänna att jag inte har en aning om vem Klas Ingesson är. Har förstås sett en del som skrivit om det och har förstått så pass mycket att det är nån som har med fotboll att göra, men mer vet jag inte.
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    En av de stora hjältarna från VM-94...
  16. 8
    En av de stora hjältarna från VM-94...
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    Ja han har nog imponerat på många även utanför sidlinjen.

    Antagligen en skada på eller för hårt tryck på en nerv.
  18. 9
    Ja han har nog imponerat på många även utanför sidlinjen.

    Antagligen en skada på eller för hårt tryck på en nerv.
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10
    Ok. Vann vi då eller nåt? Ja du ser, jag har noll koll, jag erkänner Var det då VM-låten var "När vi gräver guld i USA"?
  20. 10
    Ok. Vann vi då eller nåt? Ja du ser, jag har noll koll, jag erkänner Var det då VM-låten var "När vi gräver guld i USA"?
  21. Medlem sedan
    Aug 2006
    #11
    Sedär, du kan ju lite Absolut var det det, även om det "bara" blev brons.
  22. 11
    Sedär, du kan ju lite Absolut var det det, även om det "bara" blev brons.
  23. Medlem sedan
    Jan 2004
    #12
    Hehe ja den låten har satt sig i huvudet och på något sätt har väl hjärnan kopplat det till årtalet också
  24. 12
    Hehe ja den låten har satt sig i huvudet och på något sätt har väl hjärnan kopplat det till årtalet också
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar