Onsdag
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Onsdag

    ...och jag har varit mamma i 17 år och 2 timmar just nu . Ska fira dottern ikväll med familj från exets sida. Det blir nåt slags aperitif dinatoire med allt möjligt smått och gott. I övrigt är jag ledig hela veckan och njuter av det, särskilt som vädret är härligt, höstigt men milt och soligt.
  2. 1
    Onsdag ...och jag har varit mamma i 17 år och 2 timmar just nu . Ska fira dottern ikväll med familj från exets sida. Det blir nåt slags aperitif dinatoire med allt möjligt smått och gott. I övrigt är jag ledig hela veckan och njuter av det, särskilt som vädret är härligt, höstigt men milt och soligt.
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Åh, grattis ! Hoppas ni får en trevlig kväll ! Här ska det bli en apéro-dessert är det tänkte, tillsammans med några kompisar. Har ingen lust och inspiration att tänka "riktig mat", så det får bli lite salt småplock och dessert på det. För just den familjen som kommer ikväll är det desserten som är viktigast i vilket fall som helst .
    Visst är det ett härligt väder ! I måndags eftermiddag var det sol och strax under 20 grader här, vilket passade utmärkt, eftersom jag som snäll mamma tog med F och tre av hennes kompisar till stadens nöjespark. Igår och idag (och i morgon och på fredag) har jag jobbat ett par timmar på förmiddagen, för elever finns det att tillgå även på loven.
  4. 2
    Åh, grattis ! Hoppas ni får en trevlig kväll ! Här ska det bli en apéro-dessert är det tänkte, tillsammans med några kompisar. Har ingen lust och inspiration att tänka "riktig mat", så det får bli lite salt småplock och dessert på det. För just den familjen som kommer ikväll är det desserten som är viktigast i vilket fall som helst .
    Visst är det ett härligt väder ! I måndags eftermiddag var det sol och strax under 20 grader här, vilket passade utmärkt, eftersom jag som snäll mamma tog med F och tre av hennes kompisar till stadens nöjespark. Igår och idag (och i morgon och på fredag) har jag jobbat ett par timmar på förmiddagen, för elever finns det att tillgå även på loven.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Regn regn regn här och vi har skjutsat mina föräldrar till flygplatsen. Alla är trötta.
  6. 3
    Regn regn regn här och vi har skjutsat mina föräldrar till flygplatsen. Alla är trötta.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar