Oj...det här behöver inte män vara med
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2004
    #1
  2. 1
    Oj...det här behöver inte män vara med om när de är ute & går...: http://www.metro.se/sa-ar-det-att-va...PqEZmt3hLzxkw/
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Både obehagliga närmanden och något mindre obehagliga hälsningar. I första fallet jobbigt och oacceptabelt. I andra fallet naturligtvis tröttsamt i längden. Sannolikt betydligt vanligare i många andra länder än i Sverige. (Som man kan man ju ibland sakna de något mindre obehagliga hälsningarna .)
  4. 2
    Både obehagliga närmanden och något mindre obehagliga hälsningar. I första fallet jobbigt och oacceptabelt. I andra fallet naturligtvis tröttsamt i längden. Sannolikt betydligt vanligare i många andra länder än i Sverige. (Som man kan man ju ibland sakna de något mindre obehagliga hälsningarna .)
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Tja väldigt vinklat...

    om man ser på vilka det är som tjoar på henne och så undrar man ju också vilka kvarter hon gick i. Det såg inte ut att vara de hippaste kvarteren precis.

    Det händer säkert mer utomlands men jag tror inte det är enormt vanligt i Sverige precis. I Amerika är jag inte förvånad för de har en mycket mer märklig man-/kvinnosyn.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  6. 3
    Tja väldigt vinklat... om man ser på vilka det är som tjoar på henne och så undrar man ju också vilka kvarter hon gick i. Det såg inte ut att vara de hippaste kvarteren precis.

    Det händer säkert mer utomlands men jag tror inte det är enormt vanligt i Sverige precis. I Amerika är jag inte förvånad för de har en mycket mer märklig man-/kvinnosyn.
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4
    Ja det skiljer sig från olika områden och länder, fast alla kvinnor känner igen liknande händelser...
  8. 4
    Ja det skiljer sig från olika områden och länder, fast alla kvinnor känner igen liknande händelser...
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    Utomlands har jag varit med om det. Men aldrig i Sverigen, inte på det sättet, även om det förekommit någon enstaka knäppis. Eller, inte nu då, utan när jag var ung och ofarlig
  10. 5
    Utomlands har jag varit med om det. Men aldrig i Sverigen, inte på det sättet, även om det förekommit någon enstaka knäppis. Eller, inte nu då, utan när jag var ung och ofarlig
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar