NIPT
Gravidsnack
  1. Anonym
    #1

    NIPT

    Någon som vet var man kan göra detta och vad det kostar, har hört att man kan skicka blodprov till ex England eller Tyskland men hur går man till väga då? Vill gärna veta att bebisen är frisk men vet inte om jag vågar göra FVP
  2. 1
    NIPT Någon som vet var man kan göra detta och vad det kostar, har hört att man kan skicka blodprov till ex England eller Tyskland men hur går man till väga då? Vill gärna veta att bebisen är frisk men vet inte om jag vågar göra FVP
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Min läkare pratade om det när jag gjorde tidigt ultraljud i vecka 10. Det kostar runt 7000:- sa hon. Vi avstod 😝
    Vi valde att göra kub, för 1900:-. Fick extremt bra siffror där och därför var det inte tal om FVP.
  4. 2
    Min läkare pratade om det när jag gjorde tidigt ultraljud i vecka 10. Det kostar runt 7000:- sa hon. Vi avstod 😝
    Vi valde att göra kub, för 1900:-. Fick extremt bra siffror där och därför var det inte tal om FVP.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar