Jahapp.
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Jahapp.

    Sitter på hotellrummet och väntar på att hotellägaren skall komma och ge oss stelkramps-och rabiesvaccination. Både mannen och jag blev bitna i benet av vildhundar på väg ned till stranden. Tur att inte barnen var med iallafall!
    Det var ju också ett sätt att tillbringa en semestereftermiddag på.
  2. 1
    Jahapp. Sitter på hotellrummet och väntar på att hotellägaren skall komma och ge oss stelkramps-och rabiesvaccination. Både mannen och jag blev bitna i benet av vildhundar på väg ned till stranden. Tur att inte barnen var med iallafall!
    Det var ju också ett sätt att tillbringa en semestereftermiddag på.
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Snarare doktorn då.
  4. 2
    Snarare doktorn då.
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3
    Men usch!
  6. 3
    Men usch!
  7. Medlem sedan
    Apr 2008
    #4
    Oj då!
    Hur många rabiessprutor behöver ni ta?
  8. 4
    Oj då!
    Hur många rabiessprutor behöver ni ta?
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5

    Men fy

    så himla obehagligt
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  10. 5
    Men fy så himla obehagligt
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Nej men vad trist Blev det mycket sår?
  12. 6
    Nej men vad trist Blev det mycket sår?
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    Fy vad trist! Dottern blev också tvungen att rabiesvaccineras på resa en gång när vi var iväg Blev 4 sprutor utomlands och den sista här hemma. Vad skönt att ni slipper åka iväg för att vaccineras men attans vad tråkigt att bli hundbiten. Hur gick det till? Vad fick dom att angripa? Stort krya på dig och hoppas resten av semestern blir bra ändå!
  14. 7
    Fy vad trist! Dottern blev också tvungen att rabiesvaccineras på resa en gång när vi var iväg Blev 4 sprutor utomlands och den sista här hemma. Vad skönt att ni slipper åka iväg för att vaccineras men attans vad tråkigt att bli hundbiten. Hur gick det till? Vad fick dom att angripa? Stort krya på dig och hoppas resten av semestern blir bra ändå!
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8
    Var semestrar ni?
  16. 8
    Var semestrar ni?
  17. Medlem sedan
    Nov 1998
    #9
    Förfärligt, hoppas att får vaccinationen så fort som möjligt och att det är rätt grejor, och inga piratpreparat. Vi vill ju inte bli lämnade ensamma här på OÄF, utan dig! Hur lyckades ni bli av med de otäcka hundarna?
  18. 9
    Förfärligt, hoppas att får vaccinationen så fort som möjligt och att det är rätt grejor, och inga piratpreparat. Vi vill ju inte bli lämnade ensamma här på OÄF, utan dig! Hur lyckades ni bli av med de otäcka hundarna?
  19. Medlem sedan
    Nov 1998
    #10
    Turkiet
  20. 10
    Turkiet
  21. Medlem sedan
    Mar 2003
    #11
    Aha Tack för svar!
  22. 11
    Aha Tack för svar!
  23. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #12

    Å, fy!

    Hoppas att ni vid det här laget redan har fått de sprutor ni behöver. Det är onekligen inget man tror att man skall behöva ta med i beräkningarna när man reser på semester...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  24. 12
    Å, fy! Hoppas att ni vid det här laget redan har fått de sprutor ni behöver. Det är onekligen inget man tror att man skall behöva ta med i beräkningarna när man reser på semester...
  25. Medlem sedan
    Aug 2013
    #13
    Tvi vale. (Hundar är ett otyg, över huvud taget.)
  26. 13
    Tvi vale. (Hundar är ett otyg, över huvud taget.)
  27. Medlem sedan
    Jun 2004
    #14
    De kan vara söta ibland :-)
  28. 14
    De kan vara söta ibland :-)
  29. Medlem sedan
    May 2004
    #15

    Trist som fn men jag är tyvärr....

    inte förvånad, Turkiet är ett jäkla opålitligt land, det är min bestämdaste uppfattning.

    Hoppas det ordnar upp sig för er.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  30. 15
    Trist som fn men jag är tyvärr.... inte förvånad, Turkiet är ett jäkla opålitligt land, det är min bestämdaste uppfattning.

    Hoppas det ordnar upp sig för er.
  31. Medlem sedan
    May 2004
    #16

    Katter är värre, de borde...

    utrotas. Saknas det en katt, titta under mina däck.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  32. 16
    Katter är värre, de borde... utrotas. Saknas det en katt, titta under mina däck.
  33. Medlem sedan
    Jun 2004
    #17
    Nej katter är ännu sötare & klokare, speciellt min jag hade. & renligare än hundar, hundar är lite småäckliga...Katter är ädla och fina djur :-)
  34. 17
    Nej katter är ännu sötare & klokare, speciellt min jag hade. & renligare än hundar, hundar är lite småäckliga...Katter är ädla och fina djur :-)
  35. Medlem sedan
    Aug 2013
    #18
    Valpar kan vara söta att se på - så länge de håller sig på avstånd.
  36. 18
    Valpar kan vara söta att se på - så länge de håller sig på avstånd.
  37. Medlem sedan
    Aug 2013
    #19
    Där är vi helt oense, Sp. Jag är kattmänniska. Dvs. om jag skulle skaffa mig ett husdjur, så skulle det bli en katt. Det är dock inte aktuellt.
  38. 19
    Där är vi helt oense, Sp. Jag är kattmänniska. Dvs. om jag skulle skaffa mig ett husdjur, så skulle det bli en katt. Det är dock inte aktuellt.
  39. Medlem sedan
    Aug 2013
    #20
    Hundar är veliga och korkade, luktar illa, dreglar och väsnas. Katter är smarta, tysta, självständiga och luktar inte illa.
  40. 20
    Hundar är veliga och korkade, luktar illa, dreglar och väsnas. Katter är smarta, tysta, självständiga och luktar inte illa.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar