Gravid igen efter MA
Julibarn 2015
  1. Anonym
    #1

    Gravid igen efter MA

    Jaha, då är det dags igen :S. Fick plus förrgår och kan inte glädjas då jag haft MA tidigare.
    stort grattis till er andra! Hoppas nu att det går igenom
  2. 1
    Gravid igen efter MA Jaha, då är det dags igen :S. Fick plus förrgår och kan inte glädjas då jag haft MA tidigare.
    stort grattis till er andra! Hoppas nu att det går igenom
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Välkommen Kul att vi börjar bli fler har ju iofs tidig BF så kommer säkert hitta hit ännu fler efterhand som månaden går och fler plussar.

    Vad jobbigt med MA <3 jag har sluppit det men har haft 3 MF nu när vi har försökt att få vår 4:a, 2 st i v 11 som båda slutade med ambulans och sjukhus så vet vad du menar att det är svårt att glädjas men jag har bestämt mig för att försöka skjuta undan alla negativa tankar och glädjas så länge det går för negativa tankar och oro hjälper ju inte... lättare sagt än gjort men jag SKA försöka
    Så nu följs vi åt in i nästa sommar eller hur Kraaaam
  4. 2
    Välkommen Kul att vi börjar bli fler har ju iofs tidig BF så kommer säkert hitta hit ännu fler efterhand som månaden går och fler plussar.

    Vad jobbigt med MA <3 jag har sluppit det men har haft 3 MF nu när vi har försökt att få vår 4:a, 2 st i v 11 som båda slutade med ambulans och sjukhus så vet vad du menar att det är svårt att glädjas men jag har bestämt mig för att försöka skjuta undan alla negativa tankar och glädjas så länge det går för negativa tankar och oro hjälper ju inte... lättare sagt än gjort men jag SKA försöka
    Så nu följs vi åt in i nästa sommar eller hur Kraaaam
  5. Anonym
    #3
    Absolut - bort med alla dumma tankar! Beklagar dina missfall också - ingen rolig resa men jag känner mig starkare nu iaf. Nu följs vi åt och stort grattis till ditt lilla knyte . Kram
  6. 3
    Absolut - bort med alla dumma tankar! Beklagar dina missfall också - ingen rolig resa men jag känner mig starkare nu iaf. Nu följs vi åt och stort grattis till ditt lilla knyte . Kram
  7. Nr 6
    #4
    Grattis och välkommen.

    Jag förstår dig. Hade MA 2012 (v.11, bebisen dött v.10). Fick göra abort.
    Hade missfall tidigare i år (v.8 började jag blöda, VUL visade att det avstannat v.4-5). Blev gravid igen, kom till kub i v.11, bebisen hade dött i v.9. Fick göra abort.

    Vi får försöka tänka att vi väntar barn, inte missfall. Det finns inget vi kan göra annat än vänta och se, och hoppas på det bästa. Denna gången ska det gå vägen för oss!

    Kram
  8. 4
    Grattis och välkommen.

    Jag förstår dig. Hade MA 2012 (v.11, bebisen dött v.10). Fick göra abort.
    Hade missfall tidigare i år (v.8 började jag blöda, VUL visade att det avstannat v.4-5). Blev gravid igen, kom till kub i v.11, bebisen hade dött i v.9. Fick göra abort.

    Vi får försöka tänka att vi väntar barn, inte missfall. Det finns inget vi kan göra annat än vänta och se, och hoppas på det bästa. Denna gången ska det gå vägen för oss!

    Kram
  9. Femman på G
    #5
    Förstår dig. Jag fick åxå just plus, i går. Hade MF i jan, och MA i juli.

    Först när jag plussade igår kände jag ingen glädje. Tänkte att glädjen får vänta. Men nää! Nu är jag lika uppfylld av denna grav som jag var vid de tidigare. Tänker att jag får glädjas så länge det varar.

    Så GRATTIS till ditt plus! Till sommaren drar vi barnvagn! Tjo hoo!
  10. 5
    Förstår dig. Jag fick åxå just plus, i går. Hade MF i jan, och MA i juli.

    Först när jag plussade igår kände jag ingen glädje. Tänkte att glädjen får vänta. Men nää! Nu är jag lika uppfylld av denna grav som jag var vid de tidigare. Tänker att jag får glädjas så länge det varar.

    Så GRATTIS till ditt plus! Till sommaren drar vi barnvagn! Tjo hoo!
  11. Nr6
    #6
    Grattis och välkommen!
  12. 6
    Grattis och välkommen!
  13. Femman på G
    #7
    Tack snälla! Kul att se att vi är några mångföderskor. Glammigt ord förresten
  14. 7
    Tack snälla! Kul att se att vi är några mångföderskor. Glammigt ord förresten
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar