Vinkar lördag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Vinkar lördag,

    1 november, solen skiner och upp till 17 grader varmt.
  2. 1
    Vinkar lördag, 1 november, solen skiner och upp till 17 grader varmt.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Godmorgon. Dricker kaffe i sängen och ute har det börjat regna. Försöker komma överens om vad vi ska göra idag.
  4. 2
    Godmorgon. Dricker kaffe i sängen och ute har det börjat regna. Försöker komma överens om vad vi ska göra idag.
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Hoppas ni får ihop ett program där alla får sitt. Här är det bara jag och lillasyster hemma för närvarande. Storasyster ska hämtas hem vid fyra-tiden, gubben har en elev, hinner i princip bara hem och vända och ska sedan hjälpa en kompis flytta. Jag borde förbereda nästa veckas förhör, men jag vill hellre sticka, så det tänker jag göra en liten stund, medan jag titta på en Miss Marple (helt utan textning, det är inte helt enkelt för mig) - lillasyster föredrar en Harry Potter (fast egentligen tycker hon inte om filmerna, säger hon).
  6. 3
    Hoppas ni får ihop ett program där alla får sitt. Här är det bara jag och lillasyster hemma för närvarande. Storasyster ska hämtas hem vid fyra-tiden, gubben har en elev, hinner i princip bara hem och vända och ska sedan hjälpa en kompis flytta. Jag borde förbereda nästa veckas förhör, men jag vill hellre sticka, så det tänker jag göra en liten stund, medan jag titta på en Miss Marple (helt utan textning, det är inte helt enkelt för mig) - lillasyster föredrar en Harry Potter (fast egentligen tycker hon inte om filmerna, säger hon).
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Det blev bra och alla nöjda. Till och med svärmor som fick internet och tvättmaskin fixade av mannen.

    Vi har nu ätit nästan hemmagjorda pizzor och slappar.

    Så har mannen också elever efter skoltid?
  8. 4
    Det blev bra och alla nöjda. Till och med svärmor som fick internet och tvättmaskin fixade av mannen.

    Vi har nu ätit nästan hemmagjorda pizzor och slappar.

    Så har mannen också elever efter skoltid?
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5
    Bättre än alla nöjda är svårt att få till !!
    Gubben håller ibland en och annan privatlektion, nivå "efter gymnasiet", men har inga regelbundna elever. Under loven är det dock tämligen lätt att hitta elever, om man vill ha sådana !
  10. 5
    Bättre än alla nöjda är svårt att få till !!
    Gubben håller ibland en och annan privatlektion, nivå "efter gymnasiet", men har inga regelbundna elever. Under loven är det dock tämligen lätt att hitta elever, om man vill ha sådana !
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar