Storfamilj?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Nov 2014
    #1

    Storfamilj?

    Hejsan

    Jag har aldrig varit med i något forum tidigare, men tycker det verkar vara trevligt efter att ha läst några trådar. Jag är 40 år och väntar nu mitt 5e barn, fast det blir barn nr9 i familjen.
    Jag har 4 barn sedan tidigare och min man har oxå 4 st så detta blir vårt första gemensamma.
    Jag undrar om det finns fler med stor familj här, skulle vara kul att dela erfarenheter osv.

    Önskar er alla en bra dag i regnet.

    / JW
  2. 1
    Storfamilj? Hejsan

    Jag har aldrig varit med i något forum tidigare, men tycker det verkar vara trevligt efter att ha läst några trådar. Jag är 40 år och väntar nu mitt 5e barn, fast det blir barn nr9 i familjen.
    Jag har 4 barn sedan tidigare och min man har oxå 4 st så detta blir vårt första gemensamma.
    Jag undrar om det finns fler med stor familj här, skulle vara kul att dela erfarenheter osv.

    Önskar er alla en bra dag i regnet.

    / JW
  3. Nr6
    #2
    Välkommen!
    Jag väntar sjätte barnet nu, mitt och sambons tredje gemensamma. Jag hade tre sedan innan när vi träffades. Jag är 35.
  4. 2
    Välkommen!
    Jag väntar sjätte barnet nu, mitt och sambons tredje gemensamma. Jag hade tre sedan innan när vi träffades. Jag är 35.
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Beror ju på vad du menar som storfamilj, går allt vägen så är jag just nu gravid med nr 4
  6. 3
    Beror ju på vad du menar som storfamilj, går allt vägen så är jag just nu gravid med nr 4
  7. Medlem sedan
    Nov 2014
    #4
    Hej
    Vad kul att ni svarade!

    Allt går vägen! 4 är ju absolut stor familj tycker jag.
    Vi hade inte riktigt planerat denna lilla, tyckte det räckte med 8, men nu när första shocken lagt sig tycker vi att det ska bli jätte kul.
    Dock är jag lite orolig för hur det ska gå, jag är ju ändå 40 och kommer vara 41 när bebisen kommer.

    Hur långt gånga är ni?
    Jag är bara i V5 så det är fortfarande väldigt tidigt.
  8. 4
    Hej
    Vad kul att ni svarade!

    Allt går vägen! 4 är ju absolut stor familj tycker jag.
    Vi hade inte riktigt planerat denna lilla, tyckte det räckte med 8, men nu när första shocken lagt sig tycker vi att det ska bli jätte kul.
    Dock är jag lite orolig för hur det ska gå, jag är ju ändå 40 och kommer vara 41 när bebisen kommer.

    Hur långt gånga är ni?
    Jag är bara i V5 så det är fortfarande väldigt tidigt.
  9. Nr6
    #5
    Tidigt här också, vecka 6 (5+4).
    Välkommen att joina oss i ankomstgruppen (under Gravid, ankomst 2015/07)! Jag och fru ragge gör vårt bästa för att hålla igång gruppen, vi vill gärna bli fler
  10. 5
    Tidigt här också, vecka 6 (5+4).
    Välkommen att joina oss i ankomstgruppen (under Gravid, ankomst 2015/07)! Jag och fru ragge gör vårt bästa för att hålla igång gruppen, vi vill gärna bli fler
  11. Medlem sedan
    Nov 2014
    #6
    Ok, vad skoj! Tack, då tittar jag in där.
    Jag är precis i V5. (4+1)
  12. 6
    Ok, vad skoj! Tack, då tittar jag in där.
    Jag är precis i V5. (4+1)
  13. Medlem sedan
    May 2013
    #7
    Hej
    Jag är gravid med min 5:a, familjens 7:a. Jag o min sambo hade två var när vi träffades (-01, -01, -01, -03) och har två gemensamma (-12, -13).
    Har bf 18 april-15 så är i v 17
  14. 7
    Hej
    Jag är gravid med min 5:a, familjens 7:a. Jag o min sambo hade två var när vi träffades (-01, -01, -01, -03) och har två gemensamma (-12, -13).
    Har bf 18 april-15 så är i v 17
  15. Medlem sedan
    May 2013
    #8
    Glömde, jag är -75:a så blir 40 nästa år
  16. 8
    Glömde, jag är -75:a så blir 40 nästa år
  17. 42 år!
    #9
    Jag väntar nr 6.
    Har fem sen tidigare med samma pappan.
    Detta blir min pojkväns första <3
  18. 9
    Jag väntar nr 6.
    Har fem sen tidigare med samma pappan.
    Detta blir min pojkväns första <3
  19. Medlem sedan
    Mar 2008
    #10
    jag är i v 6 nu (5+4) och är född -71, började sent och fick min första när jag var 36 Jag var nästan 41 när nr 3 kom och det gick bara bra
  20. 10
    jag är i v 6 nu (5+4) och är född -71, började sent och fick min första när jag var 36 Jag var nästan 41 när nr 3 kom och det gick bara bra
  21. Medlem sedan
    Jun 2013
    #11
    Jag och min man väntar vårdat 8:e gemensamma barn. Jag har BF 17 februari. När har du BF?
  22. 11
    Jag och min man väntar vårdat 8:e gemensamma barn. Jag har BF 17 februari. När har du BF?
  23. Anonym
    #12
    Precis samma här,jag har fyra sen innan.Min man fyra sen innan.Vi har ett gemensamt barn på 10 mån och igår testade jag positivt.
  24. 12
    Precis samma här,jag har fyra sen innan.Min man fyra sen innan.Vi har ett gemensamt barn på 10 mån och igår testade jag positivt.
  25. Medlem sedan
    Aug 1999
    #13
    Hej! Här är en till är 40 år.
    Väntar mitt 5e barn men vi är 7 barn i familjen.
    Jag hade 3 barn och min sambo 2 och nu väntar vi vårt andra gemensamma.
    Jag är bara i vecka 10 och konstigt nog mer nervös än tidigare men hoppas på en juli-bebis
  26. 13
    Hej! Här är en till är 40 år.
    Väntar mitt 5e barn men vi är 7 barn i familjen.
    Jag hade 3 barn och min sambo 2 och nu väntar vi vårt andra gemensamma.
    Jag är bara i vecka 10 och konstigt nog mer nervös än tidigare men hoppas på en juli-bebis
  27. Medlem sedan
    Jan 2015
    #14
    Hej på er här är ytterligare en blivande 40 åring. Har fyra barn sedan innan och väntar förhoppningsvis vårt 5:e barn i september.
  28. 14
    Hej på er här är ytterligare en blivande 40 åring. Har fyra barn sedan innan och väntar förhoppningsvis vårt 5:e barn i september.
  29. Medlem sedan
    Jul 2010
    #15
    Hej, Jag väntar mitt 6:e barn, om det går som det är tänkt.
    Syskonen är fr. 2½år till 8½år.
  30. 15
    Hej, Jag väntar mitt 6:e barn, om det går som det är tänkt.
    Syskonen är fr. 2½år till 8½år.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar