Ultraljud
Junibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    Ultraljud

    Idag fick vi se ett litet hjärta slå på en sprattlande minibebis <3 Som jag trodde är jag ca en vecka kortare gången än vad bm räknade ut. Är i v11+1 enligt dagens mätning och tror bf blir den 2 juni då. Jag skulle egentligen gjort kub idag men bebis var för liten så vi fick en ny tid den 24/11. Nu känner jag mig betydligt lugnare och skulle lika gärna kunna strunta i kub men jag tackar inte nej till att få se lillplutten en gång till ;D
  2. 1
    Ultraljud Idag fick vi se ett litet hjärta slå på en sprattlande minibebis <3 Som jag trodde är jag ca en vecka kortare gången än vad bm räknade ut. Är i v11+1 enligt dagens mätning och tror bf blir den 2 juni då. Jag skulle egentligen gjort kub idag men bebis var för liten så vi fick en ny tid den 24/11. Nu känner jag mig betydligt lugnare och skulle lika gärna kunna strunta i kub men jag tackar inte nej till att få se lillplutten en gång till ;D
  3. Medlem sedan
    May 2010
    #2
    Nej det är fantastskt att få se RUL den 12/1 så längtar dit. KUB gick bara bra.
  4. 2
    Nej det är fantastskt att få se RUL den 12/1 så längtar dit. KUB gick bara bra.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar