VUL på måndag
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    VUL på måndag

    Skall till gyn på måndag pga att jag har mkt blödningar. De skall kolla om det kan vara ngt myom eller ngt annat fel. Som jag har räknat ut det så hade jag ÄL i går. Vad händer då om jag gör en massa undersökningar när ev spermier försöker möta ett ägg ? Känns som jag skall avstå från denna undersökning just nu...
  2. 1
    VUL på måndag Skall till gyn på måndag pga att jag har mkt blödningar. De skall kolla om det kan vara ngt myom eller ngt annat fel. Som jag har räknat ut det så hade jag ÄL i går. Vad händer då om jag gör en massa undersökningar när ev spermier försöker möta ett ägg ? Känns som jag skall avstå från denna undersökning just nu...
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    Hmm... Svårt att säga. Dock tror jag inte att ett VUL har någon betydelse för spermier o ägg att mötas. Ett VUL är ju aldrig så långt in. Jag har gjort kontrastljudsundersöking (spolning av äggledarna) men där var det viktigt att det var precis efter mensen för att inte störa.

    Hoppas att det går bra imorgon och att du kan få svar på lite frågor!
  4. 2
    Hmm... Svårt att säga. Dock tror jag inte att ett VUL har någon betydelse för spermier o ägg att mötas. Ett VUL är ju aldrig så långt in. Jag har gjort kontrastljudsundersöking (spolning av äggledarna) men där var det viktigt att det var precis efter mensen för att inte störa.

    Hoppas att det går bra imorgon och att du kan få svar på lite frågor!
  5. Medlem sedan
    Sep 2014
    #3
    VUL vid den tidpunkten har ingen betydelse. Jag har varit i samma sits då jag gick på utredningen, innan de visste vad problemet var. Som föregående skrev så är ju hela den processen som sker i kroppen långt inne, skyddad. Gå på undersökningen du lycka till!
  6. 3
    VUL vid den tidpunkten har ingen betydelse. Jag har varit i samma sits då jag gick på utredningen, innan de visste vad problemet var. Som föregående skrev så är ju hela den processen som sker i kroppen långt inne, skyddad. Gå på undersökningen du lycka till!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar