Hur går det för er alla?
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    May 2014
    #1

    Hur går det för er alla?

    Och hur mår ni?
    Själv börjar jag bli supernervös. På onsdag har det gått exakt 3 veckor sedan ägguttag och vår IVF pausades och då ska jag börja med ÄL-test för att kontrollera om jag får någon ÄL den här månaden. Om så är fallet ville läakren pröva ET i naturlig cykel. Ni förstår nog hur pirrigt det är! Hur många bakslag orkar man med? När vi fick besked om att vår IVF måste pausas kändes det som att jag skulle bryta ihop. Hoppas på bättre tur nu!
  2. 1
    Hur går det för er alla? Och hur mår ni?
    Själv börjar jag bli supernervös. På onsdag har det gått exakt 3 veckor sedan ägguttag och vår IVF pausades och då ska jag börja med ÄL-test för att kontrollera om jag får någon ÄL den här månaden. Om så är fallet ville läakren pröva ET i naturlig cykel. Ni förstår nog hur pirrigt det är! Hur många bakslag orkar man med? När vi fick besked om att vår IVF måste pausas kändes det som att jag skulle bryta ihop. Hoppas på bättre tur nu!
  3. Medlem sedan
    Sep 2014
    #2
    Det går bra för mig. Jag hormonstimulerar för att få äggblåsor nu. Ska på VUL på torsdag. Har mycket runt omkring mig nu så det mesta känns tungt. Det är mycket positiva saker men ibland blir det bara för mycket.
    Hoppas att du får positivt på Stickan och att ni kan göra en insättning!!
  4. 2
    Det går bra för mig. Jag hormonstimulerar för att få äggblåsor nu. Ska på VUL på torsdag. Har mycket runt omkring mig nu så det mesta känns tungt. Det är mycket positiva saker men ibland blir det bara för mycket.
    Hoppas att du får positivt på Stickan och att ni kan göra en insättning!!
  5. Medlem sedan
    Jan 2014
    #3
    BIM på onsdag... Varken känningar efter mens eller något annat. Försöker tänka att det blir en spännande vecka. Det bästa som kan hända är 1. Mensen uteblir 2. Vi får börja med ivf. 3. Sämsta alternativet - vi får vänta med ivf till nästa år. (!) hoppas givetvis på 1an eller 2an... Måtte det bli onsdag snart!!
  6. 3
    BIM på onsdag... Varken känningar efter mens eller något annat. Försöker tänka att det blir en spännande vecka. Det bästa som kan hända är 1. Mensen uteblir 2. Vi får börja med ivf. 3. Sämsta alternativet - vi får vänta med ivf till nästa år. (!) hoppas givetvis på 1an eller 2an... Måtte det bli onsdag snart!!
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4

    Hur går det för er alla?

    Här drar nog mensen igång om ca 1 vecka. Inga känningar på något alls, men är rätt säker på att vi trots allt missade ÄL, så försöker ställa in mig på att det inte blev nåt nu heller.
  8. 4
    Hur går det för er alla? Här drar nog mensen igång om ca 1 vecka. Inga känningar på något alls, men är rätt säker på att vi trots allt missade ÄL, så försöker ställa in mig på att det inte blev nåt nu heller.
  9. Medlem sedan
    Jan 2014
    #5
    Mensen kom här igår... Så alt 1 ovan är uteslutet! Imorgon väntar jag besked om vi får starta ivf denna månad, annars återstår bara alternativ tre. Hoppas ju på att få starta, men vågar ändå inte hoppas för mycket... Man är ju så rädd för att bli besviken...
  10. 5
    Mensen kom här igår... Så alt 1 ovan är uteslutet! Imorgon väntar jag besked om vi får starta ivf denna månad, annars återstår bara alternativ tre. Hoppas ju på att få starta, men vågar ändå inte hoppas för mycket... Man är ju så rädd för att bli besviken...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar