Löpningen har gått bra
Träning
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Löpningen har gått bra

    De senaste gångerna jag varit ute och joggat har det känts riktigt bra. Lätt att springa, bra flås och inte ont någonstans direkt. Lite snabbare än vanligt har jag varit också. Extra roligt med tanke på att jag har och har haft problem med både knän, fot och ländrygg!

    Ville bara berätta det! 😄
    "Even a man who is pure in heart
    And reads his prayers by night
    May become a wolf when the wolfbane blooms
    And the autumn moon is bright."
  2. 1
    Löpningen har gått bra De senaste gångerna jag varit ute och joggat har det känts riktigt bra. Lätt att springa, bra flås och inte ont någonstans direkt. Lite snabbare än vanligt har jag varit också. Extra roligt med tanke på att jag har och har haft problem med både knän, fot och ländrygg!

    Ville bara berätta det! 😄
  3. Medlem sedan
    Feb 1999
    #2
    Tack för rapporten! Jag kämpar just nu med att komma igång med löpning efter problem med bland annat hälsenorna. Jag joggar envist samma runda på tre kilometer i långsamt tempo, och går i alla uppförsbackar. Har förbjudit mig själv att öka sträcka eller tempo innan jag klarat rundan flera gånger utan att känna av hälsenorna. Då är det skönt att höra att någon annan lyckats börja springa igen efter att ha varit skadad.
  4. 2
    Tack för rapporten! Jag kämpar just nu med att komma igång med löpning efter problem med bland annat hälsenorna. Jag joggar envist samma runda på tre kilometer i långsamt tempo, och går i alla uppförsbackar. Har förbjudit mig själv att öka sträcka eller tempo innan jag klarat rundan flera gånger utan att känna av hälsenorna. Då är det skönt att höra att någon annan lyckats börja springa igen efter att ha varit skadad.
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Ja, det känns nästan inte som om jag gjort annat än skadats, rehabat, kommit igen, skadats, rehabats, kommit igen... Jag är iaf glad att det funkar att jogga.
  6. 3
    Ja, det känns nästan inte som om jag gjort annat än skadats, rehabat, kommit igen, skadats, rehabats, kommit igen... Jag är iaf glad att det funkar att jogga.
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4
    Vad skönt! Hur går det med resten av rehaben? Kan du köra dina lördagspass som du brukar än?
  8. 4
    Vad skönt! Hur går det med resten av rehaben? Kan du köra dina lördagspass som du brukar än?
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5
    Ja, det har jag kunnat ett tag och det är skönt! Ryggen är inte bra men bättre och jag kan göra det mesta jag brukade kunna.
  10. 5
    Ja, det har jag kunnat ett tag och det är skönt! Ryggen är inte bra men bättre och jag kan göra det mesta jag brukade kunna.
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6
    Härligt!
  12. 6
    Härligt!
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Åh vad roligt!
  14. 7
    Åh vad roligt!
  15. Medlem sedan
    Dec 2002
    #8
    Tack!
  16. 8
    Tack!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar