vad tror ni om detta
Mat & dryck
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    vad tror ni om detta

    *Hummersoppa
    **Potatisrosor, en bit älg eller oxfile ( beroende på om de har fin älg i affären) och hemgjord pepparsås.
    Alternativt riktigt krämig risotto och en enkel rödvinssås till köttet.
    ***Ingen dessert utan en god ost med lite fin marmelad till och ett fat frukt.
  2. 1
    vad tror ni om detta *Hummersoppa
    **Potatisrosor, en bit älg eller oxfile ( beroende på om de har fin älg i affären) och hemgjord pepparsås.
    Alternativt riktigt krämig risotto och en enkel rödvinssås till köttet.
    ***Ingen dessert utan en god ost med lite fin marmelad till och ett fat frukt.
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Låter gott. När kan jag komma? Och jag föreslår riktigt goda frökex till osten och marmeladen.
  4. 2
    Låter gott. När kan jag komma? Och jag föreslår riktigt goda frökex till osten och marmeladen.
  5. Pyssling
    #3
    Allting låter fantastiskt gott, det var jättelänge sedan jag risotto, det är ju så gott! :-)
    Jag äter också hellre ostar än dessert!
  6. 3
    Allting låter fantastiskt gott, det var jättelänge sedan jag risotto, det är ju så gott! :-)
    Jag äter också hellre ostar än dessert!
  7. Medlem sedan
    Jul 2001
    #4
    Jag svarar (lite sent dock): jajamensan, det tror jag bara gott om! Vilken mumsig meny!
  8. 4
    Jag svarar (lite sent dock): jajamensan, det tror jag bara gott om! Vilken mumsig meny!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar