Arthur alltså...
Ordet är fritt
  1. Kerstimärta
    #1

    Arthur alltså...

    Är inte detta en galen historia: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19892102.ab

    Om hur en gatuhund från Ecuador nu sitter i karantän i Sverige. Hur en hund kan vinna människors hjärtan så till den milda grad att de gör sig sånt omak att få med den hem?

    Hunbden i sig låter ju som en oerhört smart hund, eller iaf en människokännare. Eftersom han tydligen valde en man som kunde knyta an till honom. Hur hunden sen upplever det hela känns mer tveksamt. Efter karantänen lär han iaf få ett bra liv.

    Jag hoppas verkligen att det inte slår tillbaka och han blir typ aggressiv eller så.

    Historien är iaf hjärtknipande.
  2. 1
    Arthur alltså... Är inte detta en galen historia: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19892102.ab

    Om hur en gatuhund från Ecuador nu sitter i karantän i Sverige. Hur en hund kan vinna människors hjärtan så till den milda grad att de gör sig sånt omak att få med den hem?

    Hunbden i sig låter ju som en oerhört smart hund, eller iaf en människokännare. Eftersom han tydligen valde en man som kunde knyta an till honom. Hur hunden sen upplever det hela känns mer tveksamt. Efter karantänen lär han iaf få ett bra liv.

    Jag hoppas verkligen att det inte slår tillbaka och han blir typ aggressiv eller så.

    Historien är iaf hjärtknipande.
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Vad är problemet? Pengar, skulle jag gissa, för veterinärråd och karrantän. Men när nu hunden hamnat i tidningen så är det säkert många som kan tänka sej att bidra.

    Att ta hem en hund man känner känns ju normalare än att adoptera en gatuhund från Spanien. Men det har ju blivit rätt vanligt
  4. 2
    Vad är problemet? Pengar, skulle jag gissa, för veterinärråd och karrantän. Men när nu hunden hamnat i tidningen så är det säkert många som kan tänka sej att bidra.

    Att ta hem en hund man känner känns ju normalare än att adoptera en gatuhund från Spanien. Men det har ju blivit rätt vanligt
  5. Kerstimärta
    #3
    Fast det var väl inget problem? Arthur kom ju till Sverige igår?

    Jag skulle nog ha jättesvårt att lämna en hund under de omständigheterna.
  6. 3
    Fast det var väl inget problem? Arthur kom ju till Sverige igår?

    Jag skulle nog ha jättesvårt att lämna en hund under de omständigheterna.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar