hur kolla om en tandläkare är bra?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    hur kolla om en tandläkare är bra?

    eller kiropraktor, eller psykolog? Om jag inte har några rekommendationer, finns den någon form av kvalitetssäkring som går att kolla upp enkelt via webben? Eller är det bara att googla runt , och hoppas att hemsidan ger en aning?
  2. 1
    hur kolla om en tandläkare är bra? eller kiropraktor, eller psykolog? Om jag inte har några rekommendationer, finns den någon form av kvalitetssäkring som går att kolla upp enkelt via webben? Eller är det bara att googla runt , och hoppas att hemsidan ger en aning?
  3. Medlem sedan
    Nov 2007
    #2
    Du kan ju kolla ev anmälningar men det är också allt. Det finns inget register som anger vilken tandläkare som är bäst.
    Man får lyssna på ev rekomendationer eller varför inte gå och hälsa på och känna in stället.
  4. 2
    Du kan ju kolla ev anmälningar men det är också allt. Det finns inget register som anger vilken tandläkare som är bäst.
    Man får lyssna på ev rekomendationer eller varför inte gå och hälsa på och känna in stället.
  5. Medlem sedan
    Nov 1998
    #3
    Jag gick till en privat tannamagare för undersökning och hon sa att jag hade nio hål på G. Så jag gjorde en undersökning till hos Folktandvården (second opinion s a s) och då hade jag inga hål på gång alls, bara en lös plomb med begynnande karies. Så jag gjorde slut med nr 1.

    En psykolog kan man kanske ta en testtimme med?

    Och en kiropraktor, samma sak.
  6. 3
    Jag gick till en privat tannamagare för undersökning och hon sa att jag hade nio hål på G. Så jag gjorde en undersökning till hos Folktandvården (second opinion s a s) och då hade jag inga hål på gång alls, bara en lös plomb med begynnande karies. Så jag gjorde slut med nr 1.

    En psykolog kan man kanske ta en testtimme med?

    Och en kiropraktor, samma sak.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar