Vilket hus...mvh hemnetknarkaren
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Åh nu blev jag förälskad. Gud så fint.
  4. 2
    Åh nu blev jag förälskad. Gud så fint.
  5. Salander
    #3
    Du får ingen konkurrens från mig i budgivningen. Inte alls min kopp te.
  6. 3
    Du får ingen konkurrens från mig i budgivningen. Inte alls min kopp te.
  7. Medlem sedan
    Aug 2013
    #4
    Kråkslott, i mina ögon.
  8. 4
    Kråkslott, i mina ögon.
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5
    Jag skulle faktiskt inte vilja bo så. Visst är det flott och fint på bild - men är det hemtrevligt? Nej, inte ett dugg. Tycker jag.
  10. 5
    Jag skulle faktiskt inte vilja bo så. Visst är det flott och fint på bild - men är det hemtrevligt? Nej, inte ett dugg. Tycker jag.
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Det skulle jag kunna tänka mig.
  12. 6
    Det skulle jag kunna tänka mig.
  13. Kerstimärta
    #7
    Japp, kråkslott! Såna älskar jag. Jättefint, de två andra husen var jag nyfiken på invändigt men det fick man ej se.

    Älskade lampan ovanför diskbänken.

    Jag skulle dock öppna upp köket, förstår inte varför man har avselningsväggen där. Vedspisen och murstocken går väl att bevara på snyggare sätt och så att man får ett stort kök.

    Spännande möjligheter med hallen också. Sån fin trappa!
  14. 7
    Japp, kråkslott! Såna älskar jag. Jättefint, de två andra husen var jag nyfiken på invändigt men det fick man ej se.

    Älskade lampan ovanför diskbänken.

    Jag skulle dock öppna upp köket, förstår inte varför man har avselningsväggen där. Vedspisen och murstocken går väl att bevara på snyggare sätt och så att man får ett stort kök.

    Spännande möjligheter med hallen också. Sån fin trappa!
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8
    Jag skulle inte vilja bo där, men det är ju jag det.
    Jag gillar mer "vanliga" hus.
    Fast mosaiken i duschrummet tycker jag var cool :-)
  16. 8
    Jag skulle inte vilja bo där, men det är ju jag det.
    Jag gillar mer "vanliga" hus.
    Fast mosaiken i duschrummet tycker jag var cool :-)
  17. Medlem sedan
    Nov 1998
    #9
    Ännu ett Linköpingsschabrak. Skulle inte våga dricka vattnet där, eget vatten. Eget avlopp med trekammarbrunn. Kan det vara godkänt? Obebott i 60 år. Orenoverat. Ytjordvärme, våren kommer väl 2-3 veckor efteråt. Driftkostnaderna beräknade på obebott. Energideklarationen får man efteråt. 11 miljoner för det!

    Fast som flyktingförläggning kanske? 100 flyktningar där.
  18. 9
    Ännu ett Linköpingsschabrak. Skulle inte våga dricka vattnet där, eget vatten. Eget avlopp med trekammarbrunn. Kan det vara godkänt? Obebott i 60 år. Orenoverat. Ytjordvärme, våren kommer väl 2-3 veckor efteråt. Driftkostnaderna beräknade på obebott. Energideklarationen får man efteråt. 11 miljoner för det!

    Fast som flyktingförläggning kanske? 100 flyktningar där.
  19. Medlem sedan
    Jul 2006
    #10
    Storslaget men omysigt. Jag skulle vilja göra om rejält men då skulle man samtidigt förstöra huset. Så jag avstår
  20. 10
    Storslaget men omysigt. Jag skulle vilja göra om rejält men då skulle man samtidigt förstöra huset. Så jag avstår
  21. Medlem sedan
    Jul 2003
    #11
    Det sjuka är att det inte är jättemycket dyrare än vår lägenhet i Stockholm... men hur 17 skulle vi ha råd med möbler??? *funderar allvarligt på att lägga ett bud*
  22. 11
    Det sjuka är att det inte är jättemycket dyrare än vår lägenhet i Stockholm... men hur 17 skulle vi ha råd med möbler??? *funderar allvarligt på att lägga ett bud*
  23. Medlem sedan
    Sep 2009
    #12
    11 miljoner ? Var ligger Sjögestad ? Fint hus .
    Mamma till V dec 09, V jan 11, V jan 12 och V och V apr 13
  24. 12
    11 miljoner ? Var ligger Sjögestad ? Fint hus .
  25. Nalle Blom
    #13
    Jättefint, vilken inspiration man skulle få där...
  26. 13
    Jättefint, vilken inspiration man skulle få där...
  27. Medlem sedan
    Nov 1998
    #14
    Utanför Linköping.
  28. 14
    Utanför Linköping.
  29. Medlem sedan
    Sep 1998
    #15
    Tyckte det var lite sönderrenoverat...inre nyss kanske, men över tid!
    Reagerade främst på plattor och parkettmönster i diagonal! Vem vill ha det? Avskyr diagonalmönster! Ett stengolv eller vacker parkett kan ju hålla länge! Synd att förstöra allt!
  30. 15
    Tyckte det var lite sönderrenoverat...inre nyss kanske, men över tid!
    Reagerade främst på plattor och parkettmönster i diagonal! Vem vill ha det? Avskyr diagonalmönster! Ett stengolv eller vacker parkett kan ju hålla länge! Synd att förstöra allt!
  31. Kerstimärta
    #16
    Jag gillar fiskbensmönster på parkettgolv. Finns någon iaf tydligen.
  32. 16
    Jag gillar fiskbensmönster på parkettgolv. Finns någon iaf tydligen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar