Lördag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Lördag,

    gubben har åkt för att hämta upp en kollega, för att åka på dagens två begravningar. Jag har en elev på förmiddagen och ska övertyga lillasyster det förträffliga med att syster kan ta bussen med henne till sjukgymnasten. Jag vet att hon inte tycker att det är någon vidare lösning. I eftermiddag blir det kanske en tur till biblioteket och en pysselaffär.
  2. 1
    Lördag, gubben har åkt för att hämta upp en kollega, för att åka på dagens två begravningar. Jag har en elev på förmiddagen och ska övertyga lillasyster det förträffliga med att syster kan ta bussen med henne till sjukgymnasten. Jag vet att hon inte tycker att det är någon vidare lösning. I eftermiddag blir det kanske en tur till biblioteket och en pysselaffär.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Vad bra att mannen åker med en kollega. Villen mörk dag för alla inblandade.

    Sitter kvar i sängen. Ska hämta ved från svärmor, mannens bil ska tvättas och vi ska på någon slags teater klockan två.
    Imorgon kör mannen till Wales för att köpa bil.
  4. 2
    Vad bra att mannen åker med en kollega. Villen mörk dag för alla inblandade.

    Sitter kvar i sängen. Ska hämta ved från svärmor, mannens bil ska tvättas och vi ska på någon slags teater klockan två.
    Imorgon kör mannen till Wales för att köpa bil.
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Usch vad tungt.
    Här har vi varit pà fantastiska chokladfabriken. Nu städar jag lite.
    Lillebror skall till en kompis om timme för att sova över. Väldigt bra eftersom vi är bortbjudna. Han stannar gärna hemma ensam men jag tycker ändà det är roligare för honom att vara hos en kompis.
    I morgon skall vi bära upp en lastbil laine de verre pà vinden för att isolera lite. Det kliar redan överallt bara jag tänker pà det....
  6. 3
    Usch vad tungt.
    Här har vi varit pà fantastiska chokladfabriken. Nu städar jag lite.
    Lillebror skall till en kompis om timme för att sova över. Väldigt bra eftersom vi är bortbjudna. Han stannar gärna hemma ensam men jag tycker ändà det är roligare för honom att vara hos en kompis.
    I morgon skall vi bära upp en lastbil laine de verre pà vinden för att isolera lite. Det kliar redan överallt bara jag tänker pà det....
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar