Gravid i Ulricehamn??
Aprilbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Nov 2014
    #1

    Gravid i Ulricehamn??

    Hej! Jag väntar mitt första barn 8/4 och undrar om det finns fler i Ulricehamns-området som gör detsamma??
    Jag är 28 år och bor i Dalum, nyinflyttad i somras från Borås!

    Alltid kul med nya kontakter och speciellt nu när denna underbara tid väntar
  2. 1
    Gravid i Ulricehamn?? Hej! Jag väntar mitt första barn 8/4 och undrar om det finns fler i Ulricehamns-området som gör detsamma??
    Jag är 28 år och bor i Dalum, nyinflyttad i somras från Borås!

    Alltid kul med nya kontakter och speciellt nu när denna underbara tid väntar
  3. Medlem sedan
    Aug 2014
    #2
    Hej

    Jag bor i Borås om det kan vara intressant? Nyinflyttad från Umeå och väntar första barnet i mitten på april

    Mvh
    Caroline
  4. 2
    Hej

    Jag bor i Borås om det kan vara intressant? Nyinflyttad från Umeå och väntar första barnet i mitten på april

    Mvh
    Caroline
  5. Medlem sedan
    Nov 2014
    #3
    Hej!!
    Jag är i Borås då och då så självklart

    Va roligt Grattis!! Hur kommer det sig att du flyttat så lång söder ut?
  6. 3
    Hej!!
    Jag är i Borås då och då så självklart

    Va roligt Grattis!! Hur kommer det sig att du flyttat så lång söder ut?
  7. Medlem sedan
    Aug 2014
    #4
    Åh härligt!

    Tack och detsamma verkligen!! :-D

    Jo det är så att jag är född i Borås och har hela släkten på mammas sida härnere inklusive mamma och lovade att flytta ned så fort jag studerat färdigt så här är jag hur kommer det sig att du flyttat till Ulricehamn?
  8. 4
    Åh härligt!

    Tack och detsamma verkligen!! :-D

    Jo det är så att jag är född i Borås och har hela släkten på mammas sida härnere inklusive mamma och lovade att flytta ned så fort jag studerat färdigt så här är jag hur kommer det sig att du flyttat till Ulricehamn?
  9. Medlem sedan
    Nov 2014
    #5
    Så roligt! Va blev du för nånting när du hade pluggat färdigt då?

    Jag bodde i Borås och har bott runt Borås hela mitt liv men valde att köpa hus med min fästman närmare jobbet som ligger i Ulricehamn
    Hans släkt är dessutom härifrån så det är inte helt ensamt :P

    Hur har din grav varit hittills?
  10. 5
    Så roligt! Va blev du för nånting när du hade pluggat färdigt då?

    Jag bodde i Borås och har bott runt Borås hela mitt liv men valde att köpa hus med min fästman närmare jobbet som ligger i Ulricehamn
    Hans släkt är dessutom härifrån så det är inte helt ensamt :P

    Hur har din grav varit hittills?
  11. Medlem sedan
    Aug 2014
    #6
    Jo absolut jag är socionom

    Aha okej! vad jobbar du med/som?

    Jo tack upp å ned! För tillfället är jag sjukskriven men hoppas snarast få återgå till jobbet själv då?
  12. 6
    Jo absolut jag är socionom

    Aha okej! vad jobbar du med/som?

    Jo tack upp å ned! För tillfället är jag sjukskriven men hoppas snarast få återgå till jobbet själv då?
  13. Medlem sedan
    Nov 2014
    #7
    Jag jobbar inom industrin på ett företag som gör mattor till förtält bland annat!!

    Jasså det låter sådär Varför sjukskriven??
    Jag har mått kanon hela grav utom lite ischias-besvär de senaste veckorna men går hos kiropraktor för att lösa de
    Har varit sjukskriven i 3 månader pga stress, borde egentligen gått hem långt tidigare men man tänker inte efter försen det är för sent!
    Kanske börjar jobba på måndag igen med andra arbetsuppgifter 😉😉
  14. 7
    Jag jobbar inom industrin på ett företag som gör mattor till förtält bland annat!!

    Jasså det låter sådär Varför sjukskriven??
    Jag har mått kanon hela grav utom lite ischias-besvär de senaste veckorna men går hos kiropraktor för att lösa de
    Har varit sjukskriven i 3 månader pga stress, borde egentligen gått hem långt tidigare men man tänker inte efter försen det är för sent!
    Kanske börjar jobba på måndag igen med andra arbetsuppgifter 😉😉
  15. Medlem sedan
    Aug 2014
    #8
    Jaha okej så intressant

    Jo tyvärr! Problem med IBS, orkeslös, huvudvärk, yrsel och lite så.. går ju aldrig över dock!

    Åh så härligt att höra! jaha ojdå okej! Det håller vi tummarna för!
  16. 8
    Jaha okej så intressant

    Jo tyvärr! Problem med IBS, orkeslös, huvudvärk, yrsel och lite så.. går ju aldrig över dock!

    Åh så härligt att höra! jaha ojdå okej! Det håller vi tummarna för!
  17. Medlem sedan
    Nov 2014
    #9
    Usch så jobbigt! �� Hoppas verkligen det blir bättre snart så att du jan njuta ordentligt resten av tiden ��
  18. 9
    Usch så jobbigt! �� Hoppas verkligen det blir bättre snart så att du jan njuta ordentligt resten av tiden ��
  19. Medlem sedan
    Aug 2014
    #10
    Jo mycket irriterande! Tack peppad för arbete imorgon?
  20. 10
    Jo mycket irriterande! Tack peppad för arbete imorgon?
  21. Medlem sedan
    Nov 2014
    #11
    Ja va peppad igår men somnade 23:30 å va vaken mellan 02:30-03:30 å gick upp 5 😔 Ibland blir de inte som man tänkt 😜
    Hur var din första advents-helg? 😃
  22. 11
    Ja va peppad igår men somnade 23:30 å va vaken mellan 02:30-03:30 å gick upp 5 😔 Ibland blir de inte som man tänkt 😜
    Hur var din första advents-helg? 😃
  23. Medlem sedan
    Aug 2014
    #12
    Åhnej blev det inget av idag då eller är du vääldigt trött? :/ svärföräldrarna var på besök så det blev en mysig helg och jag tog det mest väldigt lugnt är fortfarande inte pigg så får se hur veckan blir! Hur var din helg?
  24. 12
    Åhnej blev det inget av idag då eller är du vääldigt trött? :/ svärföräldrarna var på besök så det blev en mysig helg och jag tog det mest väldigt lugnt är fortfarande inte pigg så får se hur veckan blir! Hur var din helg?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar