Blivande mammor ifrån Skåne?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Aug 2014
    #1

    Blivande mammor ifrån Skåne?

    Är här några blivande mammor ifrån Skåne??
  2. 1
    Blivande mammor ifrån Skåne? Är här några blivande mammor ifrån Skåne??
  3. Medlem sedan
    Dec 2014
    #2
    Hej! Jag är nu i v 26 och kommer flytta ner till Lomma i början på mars Var kommer du ifrån?
  4. 2
    Hej! Jag är nu i v 26 och kommer flytta ner till Lomma i början på mars Var kommer du ifrån?
  5. Medlem sedan
    Aug 2014
    #3
    Hejsan!
    Vad spännande, när är du beräknad?
    Jag är i v.35, beräknad bf den 2 februari.

    Jag bor utanför Eslöv så ligger nära Lomma!
  6. 3
    Hejsan!
    Vad spännande, när är du beräknad?
    Jag är i v.35, beräknad bf den 2 februari.

    Jag bor utanför Eslöv så ligger nära Lomma!
  7. Medlem sedan
    Dec 2014
    #4
    Ok, spännande då är det ju bara en månad kvar! Jag är beräknad till den 13 April. Ja det är ju inte så långt bort Hur känns det som graviditeten gått?
  8. 4
    Ok, spännande då är det ju bara en månad kvar! Jag är beräknad till den 13 April. Ja det är ju inte så långt bort Hur känns det som graviditeten gått?
  9. Medlem sedan
    Aug 2014
    #5
    Japp, det går fort! Nu är bebis snart här!min graviditet har gått bra men nu börjar min kropp värka lite överallt.
    Hur går det för dig?
  10. 5
    Japp, det går fort! Nu är bebis snart här!min graviditet har gått bra men nu börjar min kropp värka lite överallt.
    Hur går det för dig?
  11. Medlem sedan
    Dec 2014
    #6
    Skönt att det gått bra hittills iaf. Jo jag tycker den har gått väldigt bra. Visst känner jag av att jag är gravid, men har inte haft några problem direkt Är det ditt första barn?
  12. 6
    Skönt att det gått bra hittills iaf. Jo jag tycker den har gått väldigt bra. Visst känner jag av att jag är gravid, men har inte haft några problem direkt Är det ditt första barn?
  13. Medlem sedan
    Aug 2014
    #7
    Det är ju skönt att det är bra. Då går tiden fortare tills bebis kommer!

    japp, mitt första så allting är nytt! ditt första?
  14. 7
    Det är ju skönt att det är bra. Då går tiden fortare tills bebis kommer!

    japp, mitt första så allting är nytt! ditt första?
  15. Medlem sedan
    Dec 2014
    #8
    Ja det är mitt första också! Har du förresten valt vart du vill föda och så än?
  16. 8
    Ja det är mitt första också! Har du förresten valt vart du vill föda och så än?
  17. Medlem sedan
    Aug 2014
    #9
    Hoppas på att det är ledigt i Lund.
    Du då?
  18. 9
    Hoppas på att det är ledigt i Lund.
    Du då?
  19. Medlem sedan
    Dec 2014
    #10
    Ok. Jag har inte varit och kollat på avdelningarna än, men det är väl Malmö eller Lund som är aktuella. Har du varit där och tittat?
  20. 10
    Ok. Jag har inte varit och kollat på avdelningarna än, men det är väl Malmö eller Lund som är aktuella. Har du varit där och tittat?
  21. Medlem sedan
    Aug 2014
    #11
    Nopp, har jag inte men Lund har ett bra rykte!
    Malmö och Helsingborg har jag tyvärr bara hört negativt om så hoppas innerligt att där är plats i Lund!
  22. 11
    Nopp, har jag inte men Lund har ett bra rykte!
    Malmö och Helsingborg har jag tyvärr bara hört negativt om så hoppas innerligt att där är plats i Lund!
  23. Medlem sedan
    Dec 2014
    #12
    Ok! Ja de e ju skönt o höra sig för lite. Va gör du annars, jobbar du o så eller?
  24. 12
    Ok! Ja de e ju skönt o höra sig för lite. Va gör du annars, jobbar du o så eller?
  25. Medlem sedan
    Aug 2014
    #13
    Just nu är jag hemma, går på havandeskapspenning. Jobbar annars inom vården! du då?
  26. 13
    Just nu är jag hemma, går på havandeskapspenning. Jobbar annars inom vården! du då?
  27. Medlem sedan
    Dec 2014
    #14
    Ok! Skönt att kunna varva ner innan förstår jag. Har själv tänkt ta ledigt några veckor innan bf. Jag jobbar som soldat i försvarsmakten. Dock blivit förflyttat tillfälligt och jobbar mer med administrativa uppgifter just nu
  28. 14
    Ok! Skönt att kunna varva ner innan förstår jag. Har själv tänkt ta ledigt några veckor innan bf. Jag jobbar som soldat i försvarsmakten. Dock blivit förflyttat tillfälligt och jobbar mer med administrativa uppgifter just nu
  29. Medlem sedan
    Aug 2014
    #15
    Ja, det är riktigt skönt!��
    aha, låter som ett spännande arbete!
  30. 15
    Ja, det är riktigt skönt!��
    aha, låter som ett spännande arbete!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar