Söndag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Söndag,

    det är grått och tråkigt, inget vidare väder för askspridning på en strand, men det kanske passar den allmänna stämningen. Idag åkte mannen med en mattekollega. Jag skulle just nu vara hos en elev, men fick återbud för en stund se'n. Det passar mig utmärkt (nu kan jag lag min potatisgratäng i lugn och ro), men jag tycker att en 14-åring borde kunde koncentrera sig på en timmes matte även med en förkylning i kroppen.
  2. 1
    Söndag, det är grått och tråkigt, inget vidare väder för askspridning på en strand, men det kanske passar den allmänna stämningen. Idag åkte mannen med en mattekollega. Jag skulle just nu vara hos en elev, men fick återbud för en stund se'n. Det passar mig utmärkt (nu kan jag lag min potatisgratäng i lugn och ro), men jag tycker att en 14-åring borde kunde koncentrera sig på en timmes matte även med en förkylning i kroppen.
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Här är det soligt. Sambon är ute och vägcyklar med en kompis som vi àt middag hos igàr kväll. Denne pensioneras till vàren och vill öppna en resto. Vi testade hans mat igàr kväll och jag tänker inte gà pà hans resto om det blir sàdär. Snygg presentation men tràkig mat. Lite gammaldags pà nàgot sätt och väldig brist pà fantasi och ganska smaklöst. Nà vi fàr se hur det blir. Det var trevligt i alla fall.
    Har nyss hämtat lillebror hos kompisen han sov över hos och nu skall jag fixa en stor sallad till lunch efter önskemàl.
    Ha det gott!
  4. 2
    Här är det soligt. Sambon är ute och vägcyklar med en kompis som vi àt middag hos igàr kväll. Denne pensioneras till vàren och vill öppna en resto. Vi testade hans mat igàr kväll och jag tänker inte gà pà hans resto om det blir sàdär. Snygg presentation men tràkig mat. Lite gammaldags pà nàgot sätt och väldig brist pà fantasi och ganska smaklöst. Nà vi fàr se hur det blir. Det var trevligt i alla fall.
    Har nyss hämtat lillebror hos kompisen han sov över hos och nu skall jag fixa en stor sallad till lunch efter önskemàl.
    Ha det gott!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Här har det varit grått hela dagen och nu känner jag mig på dåligt humör. J är på bio och ska hämtas i något skede.
  6. 3
    Här har det varit grått hela dagen och nu känner jag mig på dåligt humör. J är på bio och ska hämtas i något skede.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar