Måndag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Måndag,

    hej ny vecka ! Nya förhör att förbereda, nya privatelever som väntar runt hörnet, ny tvätt att hänga,...
    Hoppas det förväntas nå't roligt hos er !
  2. 1
    Måndag, hej ny vecka ! Nya förhör att förbereda, nya privatelever som väntar runt hörnet, ny tvätt att hänga,...
    Hoppas det förväntas nå't roligt hos er !
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Hej hej
    Inget kul planerat förutom att vi skall bära upp 10 kubikmeter laine de verre till vinden.
  4. 2
    Hej hej
    Inget kul planerat förutom att vi skall bära upp 10 kubikmeter laine de verre till vinden.
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Usch, stickigt !
  6. 3
    Usch, stickigt !
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4
    Tog tre timmar och nu är nästan hela vindsgolvet isolerat. Saknas 50 m2. Jag ser ut som om jag bor i en höstack eller en sandlàda. Funderar pà att duscha innan jag gör nàgot vettigt. Jag hade klätt mig för att slippa fà stickor innanför + munskydd däremot kliar ögonen.
    Nu är det nästan klart i alla fall. Màste köpa lite mer laine de verre och hoppas att vi fàr se goda resultat pà gasnotan.
  8. 4
    Tog tre timmar och nu är nästan hela vindsgolvet isolerat. Saknas 50 m2. Jag ser ut som om jag bor i en höstack eller en sandlàda. Funderar pà att duscha innan jag gör nàgot vettigt. Jag hade klätt mig för att slippa fà stickor innanför + munskydd däremot kliar ögonen.
    Nu är det nästan klart i alla fall. Màste köpa lite mer laine de verre och hoppas att vi fàr se goda resultat pà gasnotan.
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5
    Quel courage ! Obehagligt med kliande ögon.
    Jag har fått ihop dagens matteförhör, ska bara skriva ut frågorna. Sedan måste jag se till att få i mig lite mat.
  10. 5
    Quel courage ! Obehagligt med kliande ögon.
    Jag har fått ihop dagens matteförhör, ska bara skriva ut frågorna. Sedan måste jag se till att få i mig lite mat.
  11. Medlem sedan
    Feb 2001
    #6
    Här stàr tomatsallad pà bordet och pizzor att àka in i ugnen till far och son. Trots att ha krypit pà vinden pà alla fyra i tre timmar i morse sà skall jag pallra mig iväg till tantgympan här. Alltid trevligt.
  12. 6
    Här stàr tomatsallad pà bordet och pizzor att àka in i ugnen till far och son. Trots att ha krypit pà vinden pà alla fyra i tre timmar i morse sà skall jag pallra mig iväg till tantgympan här. Alltid trevligt.
  13. Medlem sedan
    May 2001
    #7
    Hjälp vilken energi ! Själv vill jag bara lägga mig ner i en liten hög, je suis complètement crevée. Skulle gärna äta tomatsallad och pizza ! Här står det typ rester och hot dog på programmet.
  14. 7
    Hjälp vilken energi ! Själv vill jag bara lägga mig ner i en liten hög, je suis complètement crevée. Skulle gärna äta tomatsallad och pizza ! Här står det typ rester och hot dog på programmet.
  15. Medlem sedan
    Feb 2001
    #8
    OBS att pizzan är köpt fràn frysdisken.
  16. 8
    OBS att pizzan är köpt fràn frysdisken.
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    Isolering på vinden borde visa skillnad på räkningarna. Duktigt.

    Det blev en helt ok dag idag och sitter nu framför brasan.
  18. 9
    Isolering på vinden borde visa skillnad på räkningarna. Duktigt.

    Det blev en helt ok dag idag och sitter nu framför brasan.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar