MaryT - efterrätt.
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1
  2. 1
    MaryT - efterrätt. image.jpg
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Mäh, mäh, mäh så där får man inte göra. Man kan inte bara lägga upp en bild utan att förklara vad det är. Ser ju jättegott ut
  4. 2
    Mäh, mäh, mäh så där får man inte göra. Man kan inte bara lägga upp en bild utan att förklara vad det är. Ser ju jättegott ut
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    Gick inte lägga in bild i hennes inlägg längre ner bara. Enkel, ej fancy, efterrätt men lite kul ändå. Chokladkaka som tagits ut med rundlar bara..
  6. 3
    Gick inte lägga in bild i hennes inlägg längre ner bara. Enkel, ej fancy, efterrätt men lite kul ändå. Chokladkaka som tagits ut med rundlar bara..
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Nä det duger inte som förklaring, jag är recept-fanatiker Jordgubbar ser jag ju, men vad är det vita då? Marshmallows? Skumsockerbitar? Och vad för chokladkaka? Kladdkaka, sockerkaka med choklad, mockaruta utan glasyr eller vad?
  8. 4
    Nä det duger inte som förklaring, jag är recept-fanatiker Jordgubbar ser jag ju, men vad är det vita då? Marshmallows? Skumsockerbitar? Och vad för chokladkaka? Kladdkaka, sockerkaka med choklad, mockaruta utan glasyr eller vad?
  9. Medlem sedan
    Nov 2008
    #5
    Det vita är marshmallows, och chokladkakan är brownies.
  10. 5
    Det vita är marshmallows, och chokladkakan är brownies.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Ah, nu är jag nöjd Tack. Det såg väldigt gott ut
  12. 6
    Ah, nu är jag nöjd Tack. Det såg väldigt gott ut
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Kommer bilden från nätet från början? Varifrån då i så fall?
  14. 7
    Kommer bilden från nätet från början? Varifrån då i så fall?
  15. Medlem sedan
    Nov 2008
    #8
    Ja jag sparar alla roliga bilder på min mobil i en mapp, så att jag ska komma ihåg när jag behöver inspiration. Jag har för mig pinterest, älskar den sidan!
  16. 8
    Ja jag sparar alla roliga bilder på min mobil i en mapp, så att jag ska komma ihåg när jag behöver inspiration. Jag har för mig pinterest, älskar den sidan!
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    Aha så det är inte från nån recept-sajt?
  18. 9
    Aha så det är inte från nån recept-sajt?
  19. Medlem sedan
    Nov 2008
    #10
    Inte på pinterest nej, det är oftast bara bilder. Men du kan säkert söka på den inne på pinterest.
  20. 10
    Inte på pinterest nej, det är oftast bara bilder. Men du kan säkert söka på den inne på pinterest.
  21. Medlem sedan
    Aug 2011
    #11
    Tack för inspirationen! Sånt där gillar jag, sånt som faktiskt är rätt enkelt men ser vackert och arbetat ut . Tack!
  22. 11
    Tack för inspirationen! Sånt där gillar jag, sånt som faktiskt är rätt enkelt men ser vackert och arbetat ut . Tack!
  23. Medlem sedan
    May 2005
    #12
    Jag sökte på "brownie marshmallow strawberry skewer" på pinterest och då dök det upp alla möjliga bilder på liknande grejer. Se bara till att inte ha tangentbordet direkt under dig på skrivbordet, för det är dregelvarning på flertalet av bilderna... :-)
  24. 12
    Jag sökte på "brownie marshmallow strawberry skewer" på pinterest och då dök det upp alla möjliga bilder på liknande grejer. Se bara till att inte ha tangentbordet direkt under dig på skrivbordet, för det är dregelvarning på flertalet av bilderna... :-)
  25. Medlem sedan
    Jan 2004
    #13
    Haha
  26. 13
    Haha
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar