skit måndag!!!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2001
    #1

    skit måndag!!!

    Skulle inte gått upp imorse! Kom till jobbet 2st sjuka, vilket innebar att jag blev ensam ssk med en egen halvfull tidbokning och fick även ta kollegan fulla tidbokning, vilket innebar en massa dubbelbokningar och akuta patienter. Efter drygt 30min så dog vårat telefonväxel system så vi kunde inte ringa ur till patienterna. Helt plötsligt så var det fullt pådrag på gatan utanför jamen då brann det i huset mitt emot....helt slut när jag kom hem och går in i badrummet och slavs så trampade jag rakt i vatten.... rensat avlopp och försökt hitta källan till vattenläckan. Dags att sova och håller tummarna för en bättre tisdag.
    ~~Enjoy The Silence~~
    * -24kg *
  2. 1
    skit måndag!!! Skulle inte gått upp imorse! Kom till jobbet 2st sjuka, vilket innebar att jag blev ensam ssk med en egen halvfull tidbokning och fick även ta kollegan fulla tidbokning, vilket innebar en massa dubbelbokningar och akuta patienter. Efter drygt 30min så dog vårat telefonväxel system så vi kunde inte ringa ur till patienterna. Helt plötsligt så var det fullt pådrag på gatan utanför jamen då brann det i huset mitt emot....helt slut när jag kom hem och går in i badrummet och slavs så trampade jag rakt i vatten.... rensat avlopp och försökt hitta källan till vattenläckan. Dags att sova och håller tummarna för en bättre tisdag.
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Jäklar vilken dag Det är makalöst hur saker bara kan klumpa ihop sig sådär.
  4. 2
    Jäklar vilken dag Det är makalöst hur saker bara kan klumpa ihop sig sådär.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Oj hoppas verkligen att din tisdag blir bättre. Imorse när jag skulle anmäla mig i kassan på min vårdcentral 8skulle till sjukgymnasten) så hör jag en diskussion vid kassan, en man som vill boka en läkartid och han får svar att han måste ringa och att han får göra det på eftermiddagen för att få en telefontid med ssk.

    Då visade det sig att de också hade fel på sitt telefonsystem. Vet ej om de kunde ringa ut, men det gick tydligen inte att ringa till dem för att få telefontider med ssk i alla fall.
  6. 3
    Oj hoppas verkligen att din tisdag blir bättre. Imorse när jag skulle anmäla mig i kassan på min vårdcentral 8skulle till sjukgymnasten) så hör jag en diskussion vid kassan, en man som vill boka en läkartid och han får svar att han måste ringa och att han får göra det på eftermiddagen för att få en telefontid med ssk.

    Då visade det sig att de också hade fel på sitt telefonsystem. Vet ej om de kunde ringa ut, men det gick tydligen inte att ringa till dem för att få telefontider med ssk i alla fall.
  7. Medlem sedan
    Dec 2001
    #4
    Det var server problem och många vc har tele q så de hade nog samma problem.
  8. 4
    Det var server problem och många vc har tele q så de hade nog samma problem.
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Ja det var det säkert då.
  10. 5
    Ja det var det säkert då.
  11. Nalle Blom
    #6
    Aj då, men det sägs att en olycka kommer sällan ensam Men det sägs också att efter regn kommer solsken Så därför tror jag att din tisdag blir bättre.
  12. 6
    Aj då, men det sägs att en olycka kommer sällan ensam Men det sägs också att efter regn kommer solsken Så därför tror jag att din tisdag blir bättre.
  13. Medlem sedan
    Oct 2014
    #7
    Oj, hoppas resten av veckan blir bättre!
  14. 7
    Oj, hoppas resten av veckan blir bättre!
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8
    Det var minst sagt en händelserik dag, men lite för mycket kan jag tänka mig. Hoppas att det blir bättre idag!
  16. 8
    Det var minst sagt en händelserik dag, men lite för mycket kan jag tänka mig. Hoppas att det blir bättre idag!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar