Stjärnor och sol
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Stjärnor och sol

    Hoppas nu att den klara himlen syns över HELA Sverige idag. För den behövs!

    Jag såg stjärnor när jag hämtade in tidningen så det ser hoppfullt ut.
    Jag önskar er alla en SOLIG dag :-)
  2. 1
    Stjärnor och sol Hoppas nu att den klara himlen syns över HELA Sverige idag. För den behövs!

    Jag såg stjärnor när jag hämtade in tidningen så det ser hoppfullt ut.
    Jag önskar er alla en SOLIG dag :-)
  3. Medlem sedan
    Oct 2014
    #2
    Underbart, hoppas på en solig dag då jag i dag dessutom kommer kunna vara ute lite mer än när jag jobbar vanligt!
    Jag är inte så påverkad annars av det novembergråa, men erkänner att det vore skönt med lite ljus nu.Jag är tacksam att jag buffrade lite sol på höstlovet på sydligare breddgrader också men nu känns det som det är stora vita tunga snöflingor jag önskar mig så här inför advent och julen.
  4. 2
    Underbart, hoppas på en solig dag då jag i dag dessutom kommer kunna vara ute lite mer än när jag jobbar vanligt!
    Jag är inte så påverkad annars av det novembergråa, men erkänner att det vore skönt med lite ljus nu.Jag är tacksam att jag buffrade lite sol på höstlovet på sydligare breddgrader också men nu känns det som det är stora vita tunga snöflingor jag önskar mig så här inför advent och julen.
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3
    Skönt för dig att du hinner vara ute lite idag.

    Det är inte så att jag blir påverkad och mer deprimerad i november. Jag cyklar till jobbet och tycker det skulle vara skönt att inte ha regnkläder från topp till tå varje dag.

    Idag är har jag klänning, stövlar och trenchcoat. Sedan blir det solpromenad :-)
  6. 3
    Skönt för dig att du hinner vara ute lite idag.

    Det är inte så att jag blir påverkad och mer deprimerad i november. Jag cyklar till jobbet och tycker det skulle vara skönt att inte ha regnkläder från topp till tå varje dag.

    Idag är har jag klänning, stövlar och trenchcoat. Sedan blir det solpromenad :-)
  7. Medlem sedan
    Jun 2002
    #4
    Ja här ska solen oxå skina, såg för en stund sen på nyheterna att vi har bara haft 10 tim sol i November.. Ikke så mycket, och idag lär jag ikke kunna njuta ute av solen heller, för jag kommer ligga hos tatueraren hela dagen..
    Ha en bra o solig dag du med!
  8. 4
    Ja här ska solen oxå skina, såg för en stund sen på nyheterna att vi har bara haft 10 tim sol i November.. Ikke så mycket, och idag lär jag ikke kunna njuta ute av solen heller, för jag kommer ligga hos tatueraren hela dagen..
    Ha en bra o solig dag du med!
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5
    Tack, du kanske ser solen genom ett fönster någonstans? Blir det en solig tatuering eller något annat?

    Solen lyser nu på taken!
  10. 5
    Tack, du kanske ser solen genom ett fönster någonstans? Blir det en solig tatuering eller något annat?

    Solen lyser nu på taken!
  11. Medlem sedan
    Jun 2002
    #6
    Ja genom fönstret kommer jag nog se solen Nja solig vet jag inte.. En ängel i black and grey stil. En del av mitt projekt med helryggs tatuering..
  12. 6
    Ja genom fönstret kommer jag nog se solen Nja solig vet jag inte.. En ängel i black and grey stil. En del av mitt projekt med helryggs tatuering..
  13. Medlem sedan
    Aug 2011
    #7
    Här skiner solen från en verkligen klarblå himmel .
    Jag blev så inspirerad och glad så jag gick ut och gick, och satte längdrekord igen. Mitt mål har varit att kunna gå 2 km i sträck till jul. Men jag gick 2 km idag .

    Mer sol, det här är ju alldeles fantastiskt novemberväder!
  14. 7
    Här skiner solen från en verkligen klarblå himmel .
    Jag blev så inspirerad och glad så jag gick ut och gick, och satte längdrekord igen. Mitt mål har varit att kunna gå 2 km i sträck till jul. Men jag gick 2 km idag .

    Mer sol, det här är ju alldeles fantastiskt novemberväder!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar