Har ni sett ovanför?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Har ni sett ovanför?

    Ett livstecken från redax! Jag är nästan lika chockad, som när jag såg försvarets nya ljusprojektil igår (eller vad det nu var för något).
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  2. 1
    Har ni sett ovanför? Ett livstecken från redax! Jag är nästan lika chockad, som när jag såg försvarets nya ljusprojektil igår (eller vad det nu var för något).
  3. Medlem sedan
    Jul 2013
    #2
    Ja nu är det bara att mejla, de kanske tar bot Förslag och synpunkter och hänvisar till mailen.
  4. 2
    Ja nu är det bara att mejla, de kanske tar bot Förslag och synpunkter och hänvisar till mailen.
  5. Salander
    #3
    Ja! Kanske de äntligen slår ihop Vikt och träning (plus Hälsosamt liv) vilket jag röstat på i evigheter.
  6. 3
    Ja! Kanske de äntligen slår ihop Vikt och träning (plus Hälsosamt liv) vilket jag röstat på i evigheter.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Att skapa nya snacket Hälsosamt liv när folk mest (som jag läste i alla fall) diskuterade en ihopslagning av vikt- och tränings-snacken tog ju bara ännu mer död på viktsnacket.
    Jag hoppas också på en sammanslagning även om det innebär fler inlägg om träning och meditation, raw food mm som jag personligen är ganska ointresserad av.
  8. 4
    Att skapa nya snacket Hälsosamt liv när folk mest (som jag läste i alla fall) diskuterade en ihopslagning av vikt- och tränings-snacken tog ju bara ännu mer död på viktsnacket.
    Jag hoppas också på en sammanslagning även om det innebär fler inlägg om träning och meditation, raw food mm som jag personligen är ganska ointresserad av.
  9. Salander
    #5
    Ja det blev ju helfel. Det är såpass lite fart att vi får st¨ut med lite sånt som inte intresserar med.
  10. 5
    Ja det blev ju helfel. Det är såpass lite fart att vi får st¨ut med lite sånt som inte intresserar med.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Ja precis, hellre det än så dött som det varit på sistone.
  12. 6
    Ja precis, hellre det än så dött som det varit på sistone.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar