Årets första kladdpenis
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Årets första kladdpenis

    är bakad. Men ej avsmakad.

    Men herre, självklart undrade ni!

    Och ps läxan? Har gjorts utan knog, plus att klassläraren skickade med ett brev hem i förra veckan - det var visst inte vara jag som tyckte det var orimliga krav. Men fint att det känns som att det löst sig för stunden!
  2. 1
    Årets första kladdpenis är bakad. Men ej avsmakad.

    Men herre, självklart undrade ni!

    Och ps läxan? Har gjorts utan knog, plus att klassläraren skickade med ett brev hem i förra veckan - det var visst inte vara jag som tyckte det var orimliga krav. Men fint att det känns som att det löst sig för stunden!
  3. Salander
    #2
    Kanoners. Hur löste ni det där med läxan då? Räckte det med att du förpratat med henne?
  4. 2
    Kanoners. Hur löste ni det där med läxan då? Räckte det med att du förpratat med henne?
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Ropen skalla, kladdpenisar åt alla!!!

    Skönt att det löst sig!
  6. 3
    Ropen skalla, kladdpenisar åt alla!!!

    Skönt att det löst sig!
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Prat och mera prat, lugnare vecka kanske, och läxgörning efter att småbarnen lagt sig ikväll.
  8. 4
    Prat och mera prat, lugnare vecka kanske, och läxgörning efter att småbarnen lagt sig ikväll.
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Tror bestämt här ska bakas kladdpenis även hemma, för de här gjordes på jobbet.
  10. 5
    Tror bestämt här ska bakas kladdpenis även hemma, för de här gjordes på jobbet.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Jag skulle inte våga baka kladdpenis på jobbet. För jag hade garanterat kallat det för det också...
  12. 6
    Jag skulle inte våga baka kladdpenis på jobbet. För jag hade garanterat kallat det för det också...
  13. Medlem sedan
    Dec 2005
    #7
    Trodde lauritz just klargjort för årets kladdpenis nedan

    Men det låter gott... Eller nåt
  14. 7
    Trodde lauritz just klargjort för årets kladdpenis nedan

    Men det låter gott... Eller nåt
  15. Medlem sedan
    Nov 1998
    #8
    Ja, jag trodde först att det var min det skrevs om, men det verkar vara något mer ätbart ...
  16. 8
    Ja, jag trodde först att det var min det skrevs om, men det verkar vara något mer ätbart ...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar