Vad tror ni hände med min tand?
Ordet är fritt
  1. Gretah
    #1

    Vad tror ni hände med min tand?

    Fick jag dra ut den ... Eller inte? Nä, det fick jag inte. Jag började grina, men det hjälpte inte heller. Tanden skulle vara kvar och kvar är den. Nu gick det bra och rätt fort. Men två bedövningssprutor behövdes innan jag kände minsta pirr i läpp och kind. Sen gick jag därifrån 1450kr fattigare.
  2. 1
    Vad tror ni hände med min tand? Fick jag dra ut den ... Eller inte? Nä, det fick jag inte. Jag började grina, men det hjälpte inte heller. Tanden skulle vara kvar och kvar är den. Nu gick det bra och rätt fort. Men två bedövningssprutor behövdes innan jag kände minsta pirr i läpp och kind. Sen gick jag därifrån 1450kr fattigare.
  3. Salander
    #2
    Vad bra ändå att det gick snabbt och bra och att du har tanden kvar. Man vet aldrig när den kan behövas..
  4. 2
    Vad bra ändå att det gick snabbt och bra och att du har tanden kvar. Man vet aldrig när den kan behövas..
  5. Medlem sedan
    Nov 1998
    #3
    Hur lagade tandis din stackars tand? Har bedövningen släppt nu?
    Skönt att du överlevde!
  6. 3
    Hur lagade tandis din stackars tand? Har bedövningen släppt nu?
    Skönt att du överlevde!
  7. Gretah
    #4
    Nä, nu får den hänga med ett tag till
  8. 4
    Nä, nu får den hänga med ett tag till
  9. Gretah
    #5
    Jag sa till honom, när han nekade att dra ut, att den är ju så ful! Full av lagningar. Men han tyckte tanden var så fin så... ( knäpp???) Han borrade bort delar av gammal lagning och la dit nytt och mer än så behövdes tydligen inte. Jag hade ju ändå tappat en ganska stor del från baksidan av tanden av det som var tandens emalj.
    Jo jag överlevde, men jag var helt slut när det var klart och jag tog en buss hem direkt.
  10. 5
    Jag sa till honom, när han nekade att dra ut, att den är ju så ful! Full av lagningar. Men han tyckte tanden var så fin så... ( knäpp???) Han borrade bort delar av gammal lagning och la dit nytt och mer än så behövdes tydligen inte. Jag hade ju ändå tappat en ganska stor del från baksidan av tanden av det som var tandens emalj.
    Jo jag överlevde, men jag var helt slut när det var klart och jag tog en buss hem direkt.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Skönt att det gick bra i alla fall
  12. 6
    Skönt att det gick bra i alla fall
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar