plus på stickan
Julibarn 2015
  1. Anonym
    #1

    plus på stickan

    Har flera barn sen innan,min man med.Nu har vi även ett gemensamt under året och igår testade jag positivt.Spännande .Oväntat men ändå väntat.Trodde jag var för gammal liksom....
  2. 1
    plus på stickan Har flera barn sen innan,min man med.Nu har vi även ett gemensamt under året och igår testade jag positivt.Spännande .Oväntat men ändå väntat.Trodde jag var för gammal liksom....
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Grattis och välkommen, kul att vi är fler gamlingar här inne Jag är född -71 när är du född?
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  4. 2
    Grattis och välkommen, kul att vi är fler gamlingar här inne Jag är född -71 när är du född?
  5. Femman på G
    #3
    Välkommen! Och grattis till plusset!
  6. 3
    Välkommen! Och grattis till plusset!
  7. Nr6
    #4
    Grattis och välkommen!
    Jag är 35 och väntar mitt sjätte barn. Tredje gemensamma med sambon, de andra tre är sedan mitt tidigare äktenskap
  8. 4
    Grattis och välkommen!
    Jag är 35 och väntar mitt sjätte barn. Tredje gemensamma med sambon, de andra tre är sedan mitt tidigare äktenskap
  9. Tm2
    #5
    Hej, grattis och välkommen! Är själv gravid med 3:e, men nyblivne makens första. Barnen är 8 och 11, så det var ett tag sen sist, och jag fyller 37 i år så det känns som att det var nu eller aldrig.
  10. 5
    Hej, grattis och välkommen! Är själv gravid med 3:e, men nyblivne makens första. Barnen är 8 och 11, så det var ett tag sen sist, och jag fyller 37 i år så det känns som att det var nu eller aldrig.
  11. Anonym
    #6
    Jag är född -72 ,min man -70
  12. 6
    Jag är född -72 ,min man -70
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar