Clearblue digital äl-test
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    May 2014
    #1

    Clearblue digital äl-test

    Undrar om någon av er kört med dessa test och i sådanna fall om ni testat endast en gång per dag och på morgonen-som det står?
    Är det någon som fått negativt på Clearblue men ändå haft ÄL?
  2. 1
    Clearblue digital äl-test Undrar om någon av er kört med dessa test och i sådanna fall om ni testat endast en gång per dag och på morgonen-som det står?
    Är det någon som fått negativt på Clearblue men ändå haft ÄL?
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    Hej! Jag har alltid kört med dom testen. dom e klockrena! Alltid en blinkade gubbe å sen en glad gubbe på ÄL-dagen
    Kram!
  4. 2
    Hej! Jag har alltid kört med dom testen. dom e klockrena! Alltid en blinkade gubbe å sen en glad gubbe på ÄL-dagen
    Kram!
  5. Medlem sedan
    Sep 2014
    #3
    Jag har också alltid kört dom. Jag har ju inte alltid ägglossning på egen hand så jag har inte använt om jag inte är under behandling. Jag väntar faktiskt också på den glada gubben nu och jag har testat lite olika denna gång. Jag jobbar natten just nu och då blir det svårare med testandet, men jag har läst att det inte ska tas på morgonurinet, utan kanske på den andra kissningen. Jag vet dock inte om det är sant! Vet inte vad det står i förpackningen?
  6. 3
    Jag har också alltid kört dom. Jag har ju inte alltid ägglossning på egen hand så jag har inte använt om jag inte är under behandling. Jag väntar faktiskt också på den glada gubben nu och jag har testat lite olika denna gång. Jag jobbar natten just nu och då blir det svårare med testandet, men jag har läst att det inte ska tas på morgonurinet, utan kanske på den andra kissningen. Jag vet dock inte om det är sant! Vet inte vad det står i förpackningen?
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4

    Clearblue digital äl-test

    Jag kör oxå med dem bär jag ÄL-testar. Tror det står morgonurin i förpackningen. Har gjort som det står i den iaf.
  8. 4
    Clearblue digital äl-test Jag kör oxå med dem bär jag ÄL-testar. Tror det står morgonurin i förpackningen. Har gjort som det står i den iaf.
  9. Medlem sedan
    Sep 2014
    #5
    Ja jag läste det jag med igår.
    Jag fick därimot inte glad gubbe förrän igårkväll (kände att det var på gång så jag tog ett test). Fast det konstiga med mig är att jag alltid får utslag för maximal fertilitet (fast glad gubbe) på en gång, alltså från ena stunden ingen glad gubbe å sen maximalt på en gång. Jag använder den nyaste varianter där det är en blinkande gubbe = hög fertilitet och vanliga fasta gubben = maximal fertilitet.
  10. 5
    Ja jag läste det jag med igår.
    Jag fick därimot inte glad gubbe förrän igårkväll (kände att det var på gång så jag tog ett test). Fast det konstiga med mig är att jag alltid får utslag för maximal fertilitet (fast glad gubbe) på en gång, alltså från ena stunden ingen glad gubbe å sen maximalt på en gång. Jag använder den nyaste varianter där det är en blinkande gubbe = hög fertilitet och vanliga fasta gubben = maximal fertilitet.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar