gravid!? :)
Augustibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Nov 2014
    #1

    gravid!? :)

    I dag syntes ett svagt svagt streck! Går allt vägen så blir det ett tredje barn i augusti!
  2. 1
    gravid!? :) I dag syntes ett svagt svagt streck! Går allt vägen så blir det ett tredje barn i augusti!
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Håller tummarna!
    (på besök från 2015/02 väntar 2:an)
  4. 2
    Håller tummarna!
    (på besök från 2015/02 väntar 2:an)
  5. Medlem sedan
    Dec 2014
    #3
    Plussade svagt igår, även imorse. Kunde inte vänta så köpte cb test och pluss även idag. Vill testa varje dag nu i ett antal veckor
  6. 3
    Plussade svagt igår, även imorse. Kunde inte vänta så köpte cb test och pluss även idag. Vill testa varje dag nu i ett antal veckor
  7. Medlem sedan
    Mar 2012
    #4
    Jag plussade svagt i tisdags, prövade igen imorse och nu syntes det tydligt! Nu håller vi tummarna för att allt går vägen denna gången grattis till er andra!!
  8. 4
    Jag plussade svagt i tisdags, prövade igen imorse och nu syntes det tydligt! Nu håller vi tummarna för att allt går vägen denna gången grattis till er andra!!
  9. Medlem sedan
    Dec 2014
    #5
    Härligt att höra. Grattis 😊 har värk långt ned i magen, det hugger till som tusan emellanåt. Endast kvällstid. Ont i högra äggstocken. Har läst att det är vanligt så det är väl bara att följa med 😃
  10. 5
    Härligt att höra. Grattis 😊 har värk långt ned i magen, det hugger till som tusan emellanåt. Endast kvällstid. Ont i högra äggstocken. Har läst att det är vanligt så det är väl bara att följa med 😃
  11. Medlem sedan
    Mar 2012
    #6
    Skönt det inte bara är jag har också ont i magen och hugger till då och då.. Men det är väl helt normalt som jag fattat det! På torsdag ska jag på första besöket på mvc! Så spännande
  12. 6
    Skönt det inte bara är jag har också ont i magen och hugger till då och då.. Men det är väl helt normalt som jag fattat det! På torsdag ska jag på första besöket på mvc! Så spännande
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar