Syns inte ditt inlägg?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #1

    Syns inte ditt inlägg?

    Det kan bero på att du har förväxlat alternativen "Rapportera" med "Avancerat svar" och "Svara". Klickar man på "Rapportera" får man onekligen upp en ruta där man kan fylla i sitt meddelande och det ser kanske rätt ut så långt men det är alltså tänkt att användas för att rapportera inlägg som bryter mot reglerna...

    Jag ser nämligen ett antal rapporter som uppenbarligen var tänkta som svar på inlägg. Däremot syns det inte för mig vem som skrivit en rapport och det är heller inget som normalt sett intresserar mig och jag frågar inte efter vem det handlar om den här gången heller. Om någon saknar sina inlägg, prova att posta igen men den här gången klicka på "Svara"

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  2. 1
    Syns inte ditt inlägg? Det kan bero på att du har förväxlat alternativen "Rapportera" med "Avancerat svar" och "Svara". Klickar man på "Rapportera" får man onekligen upp en ruta där man kan fylla i sitt meddelande och det ser kanske rätt ut så långt men det är alltså tänkt att användas för att rapportera inlägg som bryter mot reglerna...

    Jag ser nämligen ett antal rapporter som uppenbarligen var tänkta som svar på inlägg. Däremot syns det inte för mig vem som skrivit en rapport och det är heller inget som normalt sett intresserar mig och jag frågar inte efter vem det handlar om den här gången heller. Om någon saknar sina inlägg, prova att posta igen men den här gången klicka på "Svara"
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Hehe när jag började läsa funderade jag på vad som hade föranlett ditt inlägg, men ja ju mer jag läste desto mer fattade jag
  4. 2
    Hehe när jag började läsa funderade jag på vad som hade föranlett ditt inlägg, men ja ju mer jag läste desto mer fattade jag
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Tur det

    Det hade varit kris om det varit tvärtom!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Tur det Det hade varit kris om det varit tvärtom!
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Haha den omvända situationen hade nog varit lite jobbig
  8. 4
    Haha den omvända situationen hade nog varit lite jobbig
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar