Vinkar fredag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Vinkar fredag,

    jag har varit vaken i nästan en och en halv timme, och är lite trött på min kropp som inte förstår att sova när det får...
    Annars tror jag att det ska bli en tur på sta'n idag. Och innan dess funderar jag på om jag inte ska ta och köpa en dyr, och relativt onödig julklapp till F. Playmobil till en 11-åring ?
  2. 1
    Vinkar fredag, jag har varit vaken i nästan en och en halv timme, och är lite trött på min kropp som inte förstår att sova när det får...
    Annars tror jag att det ska bli en tur på sta'n idag. Och innan dess funderar jag på om jag inte ska ta och köpa en dyr, och relativt onödig julklapp till F. Playmobil till en 11-åring ?
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Hoppas att du kan ta dig en lur framför brasan under dagan. Det är sà skönt att det är fredag idag! Jag tror jag màste handla ocksà om jag vill slippa det i morgon.
    Varför inte playmobil?
    Ha det gott!
  4. 2
    Hoppas att du kan ta dig en lur framför brasan under dagan. Det är sà skönt att det är fredag idag! Jag tror jag màste handla ocksà om jag vill slippa det i morgon.
    Varför inte playmobil?
    Ha det gott!
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Ja, varför inte playmobil ? om det är det hon vill ha (egentligen skulle hon vilja ha en tablette förstås, men det vet hon att det ingen blir !). Hon kommer att bli jätteglad, montera ihop det hela och sedan står det där och dammar... men hon kanske får barn någon gång !
  6. 3
    Ja, varför inte playmobil ? om det är det hon vill ha (egentligen skulle hon vilja ha en tablette förstås, men det vet hon att det ingen blir !). Hon kommer att bli jätteglad, montera ihop det hela och sedan står det där och dammar... men hon kanske får barn någon gång !
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar