Och just det CuP,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Och just det CuP,

    grattis på födelsedagen ! Tänk, 38 år redan, hoppas du blir ordentligt firad .
  2. 1
    Och just det CuP, grattis på födelsedagen ! Tänk, 38 år redan, hoppas du blir ordentligt firad .
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Tack tack! Du menar väl 38 àr igen?
    Vet faktiskt inte om det blir nàgot firande. Jag sa till sambon att jag var inte intresserad av otänkta sistaminuten panikköp. Jag lägger ner tid att hitta rätta presenten till honom varje gàng och önskar att han gjorde samma.
    Lillebror vill hemskt gärna àka och hämta en bok (önskad) men saknar skjuts.
    Vi fàr se. När man har firat 38 ett antal gànger känns födelsedagar lite sàdär.
    Tack i alla fall!
  4. 2
    Tack tack! Du menar väl 38 àr igen?
    Vet faktiskt inte om det blir nàgot firande. Jag sa till sambon att jag var inte intresserad av otänkta sistaminuten panikköp. Jag lägger ner tid att hitta rätta presenten till honom varje gàng och önskar att han gjorde samma.
    Lillebror vill hemskt gärna àka och hämta en bok (önskad) men saknar skjuts.
    Vi fàr se. När man har firat 38 ett antal gànger känns födelsedagar lite sàdär.
    Tack i alla fall!
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Nej, jag menar redan .
    En god födelsedagsmåltid som man inte behöver laga själv, och en dito tårta, tycker jag alltid kan vara på sin plats. Men på materiella födelsedagspresenter har jag heller inga förväntningar eller önskningar .
  6. 3
    Nej, jag menar redan .
    En god födelsedagsmåltid som man inte behöver laga själv, och en dito tårta, tycker jag alltid kan vara på sin plats. Men på materiella födelsedagspresenter har jag heller inga förväntningar eller önskningar .
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Ja grattis! Hoppas mannen åtminstone köper lite blommor.
  8. 4
    Ja grattis! Hoppas mannen åtminstone köper lite blommor.
  9. Medlem sedan
    Feb 2001
    #5
    Jag är hemsk men jag tycker att han har väldigt dàlig smak när det gäller blommor....
  10. 5
    Jag är hemsk men jag tycker att han har väldigt dàlig smak när det gäller blommor....
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar