Nr6!
Julibarn 2015
  1. Femman på G (?)
    #1

    Nr6!

    Visst var det dax för vul för dig idag? Håller verkligen, verkligen tummarna för dig!

    Meddela gärna hur det gick!

    (Själv får jag vänta på en tid till veckan för att undersöka mitt magonda som ff håller i sig.)
  2. 1
    Nr6! Visst var det dax för vul för dig idag? Håller verkligen, verkligen tummarna för dig!

    Meddela gärna hur det gick!

    (Själv får jag vänta på en tid till veckan för att undersöka mitt magonda som ff håller i sig.)
  3. Nr6
    #2
    Skulle precis skriva ett inlägg!
    Det gjordes ett vanligt ultraljud på magen. Där låg en liten bebis! Och hjärtat slog fint
    Hon mätte den till 27 mm, vilket motsvarade v.9+3 (bf 29/6).. Tror mätningen på KUB är säkrare dock, så jag fortsätter räkna på mitt datum, 9+1 idag med bf 1/7.
    Nu är det bara tio dagar tills jag får se bebisen igen

    Tack för omtanken!

    Jag hoppas du får en tid snart och att allt ser bra ut!
  4. 2
    Skulle precis skriva ett inlägg!
    Det gjordes ett vanligt ultraljud på magen. Där låg en liten bebis! Och hjärtat slog fint
    Hon mätte den till 27 mm, vilket motsvarade v.9+3 (bf 29/6).. Tror mätningen på KUB är säkrare dock, så jag fortsätter räkna på mitt datum, 9+1 idag med bf 1/7.
    Nu är det bara tio dagar tills jag får se bebisen igen

    Tack för omtanken!

    Jag hoppas du får en tid snart och att allt ser bra ut!
  5. Femman på G (?)
    #3
    Åhh! Vad underbart att få se din lillis! Blir nästan tårögd. Vilken lycka att få se livet!

    Trodde inte man redan kunde gör ul på magen...men vad minns man.

    Jag har varit på VC idag och lämnat HCG-prov för att kunna jämföra med nytt prov på måndag då jag ska till läkaren.
  6. 3
    Åhh! Vad underbart att få se din lillis! Blir nästan tårögd. Vilken lycka att få se livet!

    Trodde inte man redan kunde gör ul på magen...men vad minns man.

    Jag har varit på VC idag och lämnat HCG-prov för att kunna jämföra med nytt prov på måndag då jag ska till läkaren.
  7. Nr6
    #4
    Jag var helt inställd på VUL, men det gick utmärkt på magen trots att den är väl vadderad, hihi.
    Håller tummar och tår för att du får bra besked. Gör de ultraljud på måndag också?
  8. 4
    Jag var helt inställd på VUL, men det gick utmärkt på magen trots att den är väl vadderad, hihi.
    Håller tummar och tår för att du får bra besked. Gör de ultraljud på måndag också?
  9. Nr6
    #5

    En bild.. (Om jag lyckas)

  10. 5
    En bild.. (Om jag lyckas) image.jpg
  11. Medlem sedan
    Mar 2008
    #6
    Lycka!!! Stort grattis, bara hoppas på bra siffror också
  12. 6
    Lycka!!! Stort grattis, bara hoppas på bra siffror också
  13. Tm2
    #7
    Åhhh, underbart, GRATTIS! Så fantastiskt ljuvligt fantastiskt.
  14. 7
    Åhhh, underbart, GRATTIS! Så fantastiskt ljuvligt fantastiskt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar