Blivande mammor Kungsholmen/Vasastan
Träffas där ni bor
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    Blivande mammor Kungsholmen/Vasastan

    Hej!

    Jag vänta mitt första barn och och vi är otrolig glada!
    Är dock lite osäkert med sak och ting och hade varit bra att träffar andra blivande mammor i Stockholm Kungsholmen/ Vasastan.
    Känner ingen här i Stockholm som har eller vänta barn och känner mig lite ensam även om jag har min liten :-)
    Jag älskar att vara ute och ta promenad så det skulle vara underbart att kanske hitta nya vänner som man kan träffas och njuter av utelivet med här i Stockholm :-)

    /Julia
  2. 1
    Blivande mammor Kungsholmen/Vasastan Hej!

    Jag vänta mitt första barn och och vi är otrolig glada!
    Är dock lite osäkert med sak och ting och hade varit bra att träffar andra blivande mammor i Stockholm Kungsholmen/ Vasastan.
    Känner ingen här i Stockholm som har eller vänta barn och känner mig lite ensam även om jag har min liten :-)
    Jag älskar att vara ute och ta promenad så det skulle vara underbart att kanske hitta nya vänner som man kan träffas och njuter av utelivet med här i Stockholm :-)

    /Julia
  3. Medlem sedan
    Dec 2014
    #2
    Hej,
    bor själv i Vasastan med min man och vi fick vår lilla pojke för knappt en månad sen. Men om du är intresserad träffas jag gärna på en promenad eller fika. Har inga vänner som väntar eller fått barn än skulle vara kul att träffa andra heter Daphne Tingeling Frithiofsen på facebook ifall du är intresserad

    Daphne
  4. 2
    Hej,
    bor själv i Vasastan med min man och vi fick vår lilla pojke för knappt en månad sen. Men om du är intresserad träffas jag gärna på en promenad eller fika. Har inga vänner som väntar eller fått barn än skulle vara kul att träffa andra heter Daphne Tingeling Frithiofsen på facebook ifall du är intresserad

    Daphne
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar