Jag har äntligen plussat!
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    Jag har äntligen plussat!

    Efter mååååånga försökt på egen hand plussade vi äntligen idag med hjälp av ivf. Är i v 5. Det. Känns heeelt sjukt! och fantastiskt att vi också får denna chans. Vi måste smälta detta. svårt att förstå. Jag vet inte vilka som löser min blogg, men då jag ändå hängt här under en väldigt lång tid ville jag berätta för er! Ni är välkomna att fortsätta läsa om vår resa i min blogg. Tidigt ultraljud den 22 dec. Längtar ihjäl med! Hoppas allt ser bra ut då. Stor kram till er! Är inne här ofta och läser, men kommenterar inte så mycket längre, men jag finns här! Men från och med idag börjar ett nytt kapitel- som gravid för första gången.
  2. 1
    Jag har äntligen plussat! Efter mååååånga försökt på egen hand plussade vi äntligen idag med hjälp av ivf. Är i v 5. Det. Känns heeelt sjukt! och fantastiskt att vi också får denna chans. Vi måste smälta detta. svårt att förstå. Jag vet inte vilka som löser min blogg, men då jag ändå hängt här under en väldigt lång tid ville jag berätta för er! Ni är välkomna att fortsätta läsa om vår resa i min blogg. Tidigt ultraljud den 22 dec. Längtar ihjäl med! Hoppas allt ser bra ut då. Stor kram till er! Är inne här ofta och läser, men kommenterar inte så mycket längre, men jag finns här! Men från och med idag börjar ett nytt kapitel- som gravid för första gången.
  3. Medlem sedan
    Dec 2014
    #2
    Grattis! Då är vi i precis samma situation, fick en dotter februari 2013 efter IVF och plussat nu med nummer två efter FET, UL 22/12
  4. 2
    Grattis! Då är vi i precis samma situation, fick en dotter februari 2013 efter IVF och plussat nu med nummer två efter FET, UL 22/12
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3
    Där ser man=) plussat idag också? Samma tid för ul! Så spännande=) längtar massor
  6. 3
    Där ser man=) plussat idag också? Samma tid för ul! Så spännande=) längtar massor
  7. Medlem sedan
    Oct 2013
    #4
    Wow!! Härligt!!!!! Världens bästa julklapp! :-) Så himla glad för din skull, det var ju verkligen er tur att få plussa nu, det blir väl tredje julen gillt för er att äntligen få njuta av bebislycka? Vi ska förhoppningsvis få ta gravtestet 23/12 om det funkar bra med vårt första IVF försök, vi väntar med spänning på ifall det blir några befruktade ägg för oss idag!
  8. 4
    Wow!! Härligt!!!!! Världens bästa julklapp! :-) Så himla glad för din skull, det var ju verkligen er tur att få plussa nu, det blir väl tredje julen gillt för er att äntligen få njuta av bebislycka? Vi ska förhoppningsvis få ta gravtestet 23/12 om det funkar bra med vårt första IVF försök, vi väntar med spänning på ifall det blir några befruktade ägg för oss idag!
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5

    Jag har äntligen plussat!

    Stort grattis till den tidiga julklappen!!!!! Vad underbart!!!!
  10. 5
    Jag har äntligen plussat! Stort grattis till den tidiga julklappen!!!!! Vad underbart!!!!
  11. Medlem sedan
    Jan 2014
    #6
    Stort grattis igen till dig! Har tänkt på dig mycket idag, det måste vara en sjukt häftig känsla!! wihiiiii!!!
  12. 6
    Stort grattis igen till dig! Har tänkt på dig mycket idag, det måste vara en sjukt häftig känsla!! wihiiiii!!!
  13. Medlem sedan
    Jan 2013
    #7

    Jag har äntligen plussat!

    Grattis humlan! Håller tummarna för att allt går vägen! Stor kram
  14. 7
    Jag har äntligen plussat! Grattis humlan! Håller tummarna för att allt går vägen! Stor kram
  15. Medlem sedan
    Mar 2008
    #8
    Åååå vad kul, GRATTIS!!!
  16. 8
    Åååå vad kul, GRATTIS!!!
  17. Medlem sedan
    Aug 2011
    #9

    Jag har äntligen plussat!

    Hoppas allt går bra imorgon Humlan87!!! Håller tummarna för det!!!
  18. 9
    Jag har äntligen plussat! Hoppas allt går bra imorgon Humlan87!!! Håller tummarna för det!!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar