Uppföljning på stora klivet...
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Uppföljning på stora klivet...

    Jag trodde nog innerst inne att det bara skulle vara ett tillfälligt besök under 60-kilosstrecket, men idag visade faktiskt vågen 59,5 kg. Wow! Det verkar hålla i sig. Ett litet fredagsjippie på det!
    Toda mi esperanza, eres tú, eres tú.
    Como lluvia fresca en mis manos
    como fuerte brisa, eres tú, eres tú.
    Así, así, eres tú.
  2. 1
    Uppföljning på stora klivet... Jag trodde nog innerst inne att det bara skulle vara ett tillfälligt besök under 60-kilosstrecket, men idag visade faktiskt vågen 59,5 kg. Wow! Det verkar hålla i sig. Ett litet fredagsjippie på det!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    *ekar* Jippie! Vad roligt!
  4. 2
    *ekar* Jippie! Vad roligt!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Grattis, vad kul
  6. 3
    Grattis, vad kul
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    Kul! Har du någon målvikt som du siktar på?
  8. 4
    Kul! Har du någon målvikt som du siktar på?
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Innan jag kom under 60 hade jag nog sagt att jag inte har det, men nu lockar det att komma ner till 57-58 kg och stanna där, för den vikten låg jag på när jag tränade som mest innan jag fyllde trettio och blev gravid och så... Lägre vikt än så ska jag inte ha, för då vet jag att jag bara "magrar av" och ser äldre ut än nödvändigt
  10. 5
    Innan jag kom under 60 hade jag nog sagt att jag inte har det, men nu lockar det att komma ner till 57-58 kg och stanna där, för den vikten låg jag på när jag tränade som mest innan jag fyllde trettio och blev gravid och så... Lägre vikt än så ska jag inte ha, för då vet jag att jag bara "magrar av" och ser äldre ut än nödvändigt
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    ...och idag var jag nere på 59,3! Vet inte hur det går till! Tre-fyra träningstillfällen i veckan istället för två gör tydligen enorm skillnad för min kropp! Jippie!
  12. 6
    ...och idag var jag nere på 59,3! Vet inte hur det går till! Tre-fyra träningstillfällen i veckan istället för två gör tydligen enorm skillnad för min kropp! Jippie!
  13. Medlem sedan
    Nov 2002
    #7
    Vad kul! Grattis!
  14. 7
    Vad kul! Grattis!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar