Emmet86 hur har det gått?! :)
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Aug 2010
    #1

    Emmet86 hur har det gått?! :)

    Hoppas allt gått bra idag ! kram!!
  2. 1
    Emmet86 hur har det gått?! :) Hoppas allt gått bra idag ! kram!!
  3. Medlem sedan
    May 2014
    #2
    Det känns helt overkligt, men nu är jag ruvare. Kan inte förstå det riktigt. Insättningen kändes inte. Från och med idag tar jag dock vaggisen, extra hormoner alltså. De kan komma med en massa härliga biverkningar. Så vi får se. Testdag är 21 december. Hur mår du?
  4. 2
    Det känns helt overkligt, men nu är jag ruvare. Kan inte förstå det riktigt. Insättningen kändes inte. Från och med idag tar jag dock vaggisen, extra hormoner alltså. De kan komma med en massa härliga biverkningar. Så vi får se. Testdag är 21 december. Hur mår du?
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    Wihoo ! Spännande!! Nu håller vi tummarna för att det är din tur att plussa! Stor kram!! Å hoppas att du inte mår dåligt av vaggisarna nu! Skriv gärna och berätta hur allt känns, är så nyfiken nu när det ev närmar sig för oss..
    kram!
  6. 3
    Wihoo ! Spännande!! Nu håller vi tummarna för att det är din tur att plussa! Stor kram!! Å hoppas att du inte mår dåligt av vaggisarna nu! Skriv gärna och berätta hur allt känns, är så nyfiken nu när det ev närmar sig för oss..
    kram!
  7. Medlem sedan
    Jan 2014
    #4
    Grattis Emmet! Njut nu av känslan so far. Det gör jag!
  8. 4
    Grattis Emmet! Njut nu av känslan so far. Det gör jag!
  9. Medlem sedan
    Mar 2008
    #5
    håller tummarna järnhårt för dig/er <3
  10. 5
    håller tummarna järnhårt för dig/er <3
  11. Medlem sedan
    May 2014
    #6
    TACK ALLA!!!
    Ruvardag 4 idag, så ännu är det L Å N G T till testdag...Är så fruktansvärt rädd att mensen ska dyka upp hela tiden. Det är mest det som är jobbigt just nu!
  12. 6
    TACK ALLA!!!
    Ruvardag 4 idag, så ännu är det L Å N G T till testdag...Är så fruktansvärt rädd att mensen ska dyka upp hela tiden. Det är mest det som är jobbigt just nu!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar