Nervös
Julibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Nervös

    Strax dax att åka till sjukhuset för ett VUL, sjukt nervös, fasar för att behöva höra samma ord som sist "vi kan inte se några livstecken" en annan tanke är tänk om det är mer än 1 *huvva*
    Så lite tumhållning tack
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  2. 1
    Nervös Strax dax att åka till sjukhuset för ett VUL, sjukt nervös, fasar för att behöva höra samma ord som sist "vi kan inte se några livstecken" en annan tanke är tänk om det är mer än 1 *huvva*
    Så lite tumhållning tack
  3. Nr6
    #2
    Åh, hur gick det? Hoppas allt var bra
  4. 2
    Åh, hur gick det? Hoppas allt var bra
  5. Tm2
    #3
    Förstår dig verkligen!! De där orden är bland de hemskaste jag hört... Och jag frågade faktiskt min man igår, vad vore det värsta att höra på UL - att det inte är nåt eller att det är tvillingar? Inte helt lätt att svara på faktiskt tycker jag... (OK, jo, man vill ju hellre ha twins än inget, men twins när man redan har två känns ganska många barn liksom...) Håller tummarna stenhårt!
  6. 3
    Förstår dig verkligen!! De där orden är bland de hemskaste jag hört... Och jag frågade faktiskt min man igår, vad vore det värsta att höra på UL - att det inte är nåt eller att det är tvillingar? Inte helt lätt att svara på faktiskt tycker jag... (OK, jo, man vill ju hellre ha twins än inget, men twins när man redan har två känns ganska många barn liksom...) Håller tummarna stenhårt!
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    Fick se ETT litet knytte med pickande hjärta och mina beräkningar stämde nästan 9+6 idag Så nu ska jag ringa och boka tid för KUB och hoppas på bra siffror så vi slipper gå vidare med FVP. En lättnadens suck blev det allt från både mig och mannen <3
  8. 4
    Fick se ETT litet knytte med pickande hjärta och mina beräkningar stämde nästan 9+6 idag Så nu ska jag ringa och boka tid för KUB och hoppas på bra siffror så vi slipper gå vidare med FVP. En lättnadens suck blev det allt från både mig och mannen <3
  9. Tm2
    #5
    Ååååååååh så underbart! Så glad för din/er skull!
  10. 5
    Ååååååååh så underbart! Så glad för din/er skull!
  11. Nr6
    #6
    Underbart att höra! Grattis!
  12. 6
    Underbart att höra! Grattis!
  13. Medlem sedan
    Jan 2011
    #7

    Nervös

    Åh Fru Ragge, GRATTIS!!!!
  14. 7
    Nervös Åh Fru Ragge, GRATTIS!!!!
  15. Medlem sedan
    Mar 2008
    #8
    Tack e_90 hur mår du och hur långt har du kommit?
  16. 8
    Tack e_90 hur mår du och hur långt har du kommit?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar