Min matvecka
Vikt
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Min matvecka

    När man renoverar köket så blir det såhär:


    • fil och müsli
    • mackor
    • färdigkokta ägg (vi hade 24 i en megalåda i kylen )
    • mikrade matlådor (ris, pasta, nötfärssås, frysgrönsaker)
    • mikrogröt
    • kaffe och te i kaffekokare
    • frukt och råa grönsaker
    • mandel och nötter
    • hämtmat
    • mikrad fryst färdigmat (bläää)


    Jag saknar omeletter, ugnsrätter, grytor, wokar... Tur att man får varm mat om luncherna iaf. Ungarna har inte klagat än, och jag har förhoppningar om att köket är klart i början på nästa vecka.
  2. 1
    Min matvecka När man renoverar köket så blir det såhär:


    • fil och müsli
    • mackor
    • färdigkokta ägg (vi hade 24 i en megalåda i kylen )
    • mikrade matlådor (ris, pasta, nötfärssås, frysgrönsaker)
    • mikrogröt
    • kaffe och te i kaffekokare
    • frukt och råa grönsaker
    • mandel och nötter
    • hämtmat
    • mikrad fryst färdigmat (bläää)


    Jag saknar omeletter, ugnsrätter, grytor, wokar... Tur att man får varm mat om luncherna iaf. Ungarna har inte klagat än, och jag har förhoppningar om att köket är klart i början på nästa vecka.
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Låter lite småtufft, hoppas det snart blir klart. Minns när vi hade stambyte, det var inte så himla roligt...
  4. 2
    Låter lite småtufft, hoppas det snart blir klart. Minns när vi hade stambyte, det var inte så himla roligt...
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    Ja, köket är ju en sorts sambandscentral... Och vad mycket man har i alla skåp och lådor märkte vi när vi rensade ur köket... Kommer att göra ny rensning när vi skall stoppa tillbaka allt nu.
  6. 3
    Ja, köket är ju en sorts sambandscentral... Och vad mycket man har i alla skåp och lådor märkte vi när vi rensade ur köket... Kommer att göra ny rensning när vi skall stoppa tillbaka allt nu.
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Det är ju åtminstone en bra sak! Skulle verkligen behöva rensa en del i mina köksskåp också...
  8. 4
    Det är ju åtminstone en bra sak! Skulle verkligen behöva rensa en del i mina köksskåp också...
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Ett fungerande kök är viktigt ur många synpunkter, hoppas er tidsplan håller
  10. 5
    Ett fungerande kök är viktigt ur många synpunkter, hoppas er tidsplan håller
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar