Plussat
Augustibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Dec 2014
    #1

    Plussat

    Plussade i fredags! Beräknas vara i vecka 5+6 idag! Går in i vecka 6 imorgon)
    har endast ömma bröst som symptom och lite stickningar i magen.. Vad har ni för symptom?
    Är orolig för att jag inte mår illa...

    Ringde bm idag och fick tid bokad till 30 december. Fick veta att första ul är vecka 18😨 vill ha tidigare...kan man få det? Och hur?

    är så glad och lycklig!!! 😍
  2. 1
    Plussat Plussade i fredags! Beräknas vara i vecka 5+6 idag! Går in i vecka 6 imorgon)
    har endast ömma bröst som symptom och lite stickningar i magen.. Vad har ni för symptom?
    Är orolig för att jag inte mår illa...

    Ringde bm idag och fick tid bokad till 30 december. Fick veta att första ul är vecka 18😨 vill ha tidigare...kan man få det? Och hur?

    är så glad och lycklig!!! 😍
  3. Medlem sedan
    Mar 2012
    #2
    Grattis! Då ligger vi nära varandra, enligt beräkningar gick jag in i vecka 6 igår!

    Du behöver inte vara orolig för att du inte mår illa, inte alla som gör det

    Visst känns det länge till UL, man vill ju se på en gång fast inte så mycket att se än
  4. 2
    Grattis! Då ligger vi nära varandra, enligt beräkningar gick jag in i vecka 6 igår!

    Du behöver inte vara orolig för att du inte mår illa, inte alla som gör det

    Visst känns det länge till UL, man vill ju se på en gång fast inte så mycket att se än
  5. Medlem sedan
    Dec 2014
    #3

    tack detsamma

    Tack detsamma
    har du fått någon tid bokad hos bm än?
    vill bara att tiden ska gå nu hihi.
    är det din första?
    känns kul att dela det med fler än sambon nu när det är lite hemligt
  6. 3
    tack detsamma Tack detsamma
    har du fått någon tid bokad hos bm än?
    vill bara att tiden ska gå nu hihi.
    är det din första?
    känns kul att dela det med fler än sambon nu när det är lite hemligt
  7. Medlem sedan
    Mar 2012
    #4
    Ja, jag ska in på första besöket på torsdag!
    Visst är det skönt att få berätta för någon mer!

    Det är min andra, men tyvärr slutade vår förra graviditet inte så lyckat. Vår lilla tjej dog i magen i vecka 21, så det är med blandade känslor denna gången :/
    Men vi försöker vara positiva

    Är det första för er?
  8. 4
    Ja, jag ska in på första besöket på torsdag!
    Visst är det skönt att få berätta för någon mer!

    Det är min andra, men tyvärr slutade vår förra graviditet inte så lyckat. Vår lilla tjej dog i magen i vecka 21, så det är med blandade känslor denna gången :/
    Men vi försöker vara positiva

    Är det första för er?
  9. Medlem sedan
    Dec 2014
    #5
    Jag plussade imorse. Efter 4års försök och 7 ivf försök. Plussade exakt ett år sen men kom inte längre än v.6. Denna gång var det en frysåterföring. Enligt dr borde jag tagit testet först den 25/12 men känslan är så tydlig. En blandning av mensvärk och förstoppning.

    Lycka till till alla oss!
  10. 5
    Jag plussade imorse. Efter 4års försök och 7 ivf försök. Plussade exakt ett år sen men kom inte längre än v.6. Denna gång var det en frysåterföring. Enligt dr borde jag tagit testet först den 25/12 men känslan är så tydlig. En blandning av mensvärk och förstoppning.

    Lycka till till alla oss!
  11. Medlem sedan
    Dec 2014
    #6
    Jag plussade imorse. Efter 4års försök och 7 ivf försök. Plussade exakt ett år sen men kom inte längre än v.6. Denna gång var det en frysåterföring. Enligt dr borde jag tagit testet först den 25/12 men känslan är så tydlig. En blandning av mensvärk och förstoppning. Ingen smärta i brösten denna gång, sist var det galet!! Smått illamående men tror att det kan vara inbillning.

    Lycka till, till alla oss!
  12. 6
    Jag plussade imorse. Efter 4års försök och 7 ivf försök. Plussade exakt ett år sen men kom inte längre än v.6. Denna gång var det en frysåterföring. Enligt dr borde jag tagit testet först den 25/12 men känslan är så tydlig. En blandning av mensvärk och förstoppning. Ingen smärta i brösten denna gång, sist var det galet!! Smått illamående men tror att det kan vara inbillning.

    Lycka till, till alla oss!
  13. Medlem sedan
    Dec 2014
    #7
    Vad roligt. Jag ska verkligen hålla tummen att det går vägen. Första graviditeten här, slutade med p-spruta för snart 3 år sedan, går in i vecka 6 imorgon. Har kortare stubin än vanligt, ömma bröst, ont i magen. Ändå härlig känsla
  14. 7
    Vad roligt. Jag ska verkligen hålla tummen att det går vägen. Första graviditeten här, slutade med p-spruta för snart 3 år sedan, går in i vecka 6 imorgon. Har kortare stubin än vanligt, ömma bröst, ont i magen. Ändå härlig känsla
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar