Onsdag, hej !
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Onsdag, hej !

    Gubben kör barnen till skolbussen, jag äter frukost och funderar på om jag får krypa ner en sväng i sängen igen. Men kanske borde jag hellre klicka hem mat från LeClerc och några sista julklappar från Amazon. Fortfarande snuvig, men något bättre tror jag. Har inte vevat upp fönsterluckorna ännu, men jag gissar på grått, för det känns inte så kallt. Och det är mörkt ännu, det ser jag genom fönstret där vi inte stänger luckan.
  2. 1
    Onsdag, hej ! Gubben kör barnen till skolbussen, jag äter frukost och funderar på om jag får krypa ner en sväng i sängen igen. Men kanske borde jag hellre klicka hem mat från LeClerc och några sista julklappar från Amazon. Fortfarande snuvig, men något bättre tror jag. Har inte vevat upp fönsterluckorna ännu, men jag gissar på grått, för det känns inte så kallt. Och det är mörkt ännu, det ser jag genom fönstret där vi inte stänger luckan.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Hej hej! Har också ett par julklappar kvar, men de får vänta till helgen, om jag inte också hittar nåt på Amazon. Har dock nytt kreditkort och har inte fått nya koden än så jag kan inte handla på nätet ännu.
    Var och pratade med sonens lärare på gymnasiet igår. Allt väl, 16,55 i medel första trimestern får anses ok . Idag jobb halvdag och i eftermiddag ska jag ha med kladdkaka till lilla E:s sista fotbollsträning för i år.
    Skönt att din förkylning ger med sig. Jag har lyckats hålla mig frisk hittills, barnen också, hoppas det inte kommer nåt på jullovet!
  4. 2
    Hej hej! Har också ett par julklappar kvar, men de får vänta till helgen, om jag inte också hittar nåt på Amazon. Har dock nytt kreditkort och har inte fått nya koden än så jag kan inte handla på nätet ännu.
    Var och pratade med sonens lärare på gymnasiet igår. Allt väl, 16,55 i medel första trimestern får anses ok . Idag jobb halvdag och i eftermiddag ska jag ha med kladdkaka till lilla E:s sista fotbollsträning för i år.
    Skönt att din förkylning ger med sig. Jag har lyckats hålla mig frisk hittills, barnen också, hoppas det inte kommer nåt på jullovet!
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Hej hej. Har varit frànvarande nàgra dagar, hela telefonnätet kraschade i byn i lördags och reparerades först igàr kväll.
    Sambon har redag àkt iväg. Storebror har lagt sig igen, han har ett sista prov innan jul i eftermiddag i sciences politiques. Han har bara gàtt juridikkurserna men chansar pà politiska studierna parallellt. Vi fàr se hur det gàr.
    Lillebror är pà sin prao och lever glada livet. Ubisoft är ett stort företag som riktar sig mot tonàringar och de har har 20 stagiaires denna veckan som är omhändertagna som prinsar. Han bor hos vännerna som har en jämnàrig dotter som lillebror är väldigt förtjust i. Han kommer tillbaka pà fredag kväll.
    Här öser regnet ner idag. Är nästan klar med julklapparna àterstàr att postade som skall till södern.
    Ha en fin dag!
  6. 3
    Hej hej. Har varit frànvarande nàgra dagar, hela telefonnätet kraschade i byn i lördags och reparerades först igàr kväll.
    Sambon har redag àkt iväg. Storebror har lagt sig igen, han har ett sista prov innan jul i eftermiddag i sciences politiques. Han har bara gàtt juridikkurserna men chansar pà politiska studierna parallellt. Vi fàr se hur det gàr.
    Lillebror är pà sin prao och lever glada livet. Ubisoft är ett stort företag som riktar sig mot tonàringar och de har har 20 stagiaires denna veckan som är omhändertagna som prinsar. Han bor hos vännerna som har en jämnàrig dotter som lillebror är väldigt förtjust i. Han kommer tillbaka pà fredag kväll.
    Här öser regnet ner idag. Är nästan klar med julklapparna àterstàr att postade som skall till södern.
    Ha en fin dag!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar