UL imorgon
Julibarn 2015
  1. Tm2
    #1

    UL imorgon

    Imorgon strax efter 14 är det då dags för det tidiga UL som jag bett om då jag är så nervös för att vi ska råka ut för en MA igen.. Är så nervös redan nu, så jag vill inte tänka på vad jag är om ett dygn. Snälla, håll tummarna för att allt ser bra ut.. Igår kom också remiss/kallelse till UL för KUB och stora UL. Det är dags i början av januari och mitten av februari. Jag har svårt att fatta det.. Det är bara två månader kvar till "stora UL", och då är man ju jättegravid, och jag känner mig ju inte känslomässigt gravid ännu, bara sjukt illamående..
  2. 1
    UL imorgon Imorgon strax efter 14 är det då dags för det tidiga UL som jag bett om då jag är så nervös för att vi ska råka ut för en MA igen.. Är så nervös redan nu, så jag vill inte tänka på vad jag är om ett dygn. Snälla, håll tummarna för att allt ser bra ut.. Igår kom också remiss/kallelse till UL för KUB och stora UL. Det är dags i början av januari och mitten av februari. Jag har svårt att fatta det.. Det är bara två månader kvar till "stora UL", och då är man ju jättegravid, och jag känner mig ju inte känslomässigt gravid ännu, bara sjukt illamående..
  3. Nr6
    #2
    Håller självklart tummarna!!
    Kommer gå jättebra ska du se
  4. 2
    Håller självklart tummarna!!
    Kommer gå jättebra ska du se
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Klart jag håller tummarna <3 Instämmer om UL, illamående och inte riktigt kopplat att jag är gravid än och att vi ska få en 4 förhoppningsvis
  6. 3
    Klart jag håller tummarna <3 Instämmer om UL, illamående och inte riktigt kopplat att jag är gravid än och att vi ska få en 4 förhoppningsvis
  7. Nr6
    #4
    Hur har det gått??
  8. 4
    Hur har det gått??
  9. Medlem sedan
    Mar 2008
    #5
    Hur gick det? Hoppas du fick positiva nyheter <3
  10. 5
    Hur gick det? Hoppas du fick positiva nyheter <3
  11. Tm2
    #6
    Stort tack för era tummar och uppmuntrande ord. Tyvärr blev det jag som får stå för de där 20% i den här gruppen. UL och VUL (5 st totalt...) visade en graviditet som avstannat i vecka 6 (och jag är i v.10 nu), och inga hjärtljud. Så det blir ett medicinskt avslutande på tisdag 23:e... Önskar er all lycka med era graviditeter och så småningom era små. Kramar!
  12. 6
    Stort tack för era tummar och uppmuntrande ord. Tyvärr blev det jag som får stå för de där 20% i den här gruppen. UL och VUL (5 st totalt...) visade en graviditet som avstannat i vecka 6 (och jag är i v.10 nu), och inga hjärtljud. Så det blir ett medicinskt avslutande på tisdag 23:e... Önskar er all lycka med era graviditeter och så småningom era små. Kramar!
  13. Nr6
    #7
    Nej!
    Fy så ledsen jag blir för er skull. Vilken jul, så skulle det ju inte bli
    Stor varm kram! Ta hand om er och varandra, och stort lycka till framöver.
  14. 7
    Nej!
    Fy så ledsen jag blir för er skull. Vilken jul, så skulle det ju inte bli
    Stor varm kram! Ta hand om er och varandra, och stort lycka till framöver.
  15. Medlem sedan
    Mar 2008
    #8
    Kraaam fy vad hemskt, så ledsen för er skull Hoppas åtminstone att du slipper komplikationer och att ni lyckas igen så fort ni känner att ni orkar och vill börja om <3 Jättebamsetröstkarm
  16. 8
    Kraaam fy vad hemskt, så ledsen för er skull Hoppas åtminstone att du slipper komplikationer och att ni lyckas igen så fort ni känner att ni orkar och vill börja om <3 Jättebamsetröstkarm
  17. Medlem sedan
    Jul 2002
    #9
    Stort tack för omtanke och medkänsla. ❤️
  18. 9
    Stort tack för omtanke och medkänsla. ❤️
  19. Medlem sedan
    Jul 2002
    #10
    Jättestort tack för omtanke och tröst. ❤️
  20. 10
    Jättestort tack för omtanke och tröst. ❤️
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar