Det är verkligen äckligt
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Det är verkligen äckligt

    med folk som så uppenbart har bruna åsikter och sympatier, men som låtsas som annat. När det ändå är så uppenbart....

    Jag har sett/hört tre såna personer, bara idag, på olika ställen.

    Nästan mer begripligt med Klarsynta dårar om man jämför!
    *I need some fine wine and you, you need to be nicer...*
  2. 1
    Det är verkligen äckligt med folk som så uppenbart har bruna åsikter och sympatier, men som låtsas som annat. När det ändå är så uppenbart....

    Jag har sett/hört tre såna personer, bara idag, på olika ställen.

    Nästan mer begripligt med Klarsynta dårar om man jämför!
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Word!
  4. 2
    Word!
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Det är extra motbjudande att inte kunna stå för sina åsikter. Vad är folk ute efter när de inte kan göra det kan man ju undra.
  6. 3
    Det är extra motbjudande att inte kunna stå för sina åsikter. Vad är folk ute efter när de inte kan göra det kan man ju undra.
  7. Medlem sedan
    Apr 2008
    #4
    Rent allmänt tycker jag nog det är bättre att svara på det folk säger och skriver, än på det man tror att de anser.
  8. 4
    Rent allmänt tycker jag nog det är bättre att svara på det folk säger och skriver, än på det man tror att de anser.
  9. Gretah
    #5
    Om man fackar in folk i politiska tillhörigheter så finns ju det bruna överallt oavsett parti. Det mest skrattretande är dock när en SDare säger att de inte är ett rasistiskt part - dessutom sagt av en person som man VET är rasist.
  10. 5
    Om man fackar in folk i politiska tillhörigheter så finns ju det bruna överallt oavsett parti. Det mest skrattretande är dock när en SDare säger att de inte är ett rasistiskt part - dessutom sagt av en person som man VET är rasist.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar