Torsdag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Torsdag,

    grå. Förutom några hämtningar/lämningar har jag faktiskt något så ovanligt som en tom dag, inte en enda liten elev i sikte ! Så jag passar på att tvätta, och ska väl få ihop den där beställningen på mat, samt hämta den, och kanske göra några mer småinköp. Jag borde åka till sta'n, för jag har en julklapp jag tänkte köpa till S, och som jag nog bara hittar inne i sta'n. Men jag är inte riktigt upplagd. Och så har jag en massa dåliga samveten i form av julklappar till Sverige... vet inte riktigt vad jag ska göra med dem.
    Vad gör ni ?
  2. 1
    Torsdag, grå. Förutom några hämtningar/lämningar har jag faktiskt något så ovanligt som en tom dag, inte en enda liten elev i sikte ! Så jag passar på att tvätta, och ska väl få ihop den där beställningen på mat, samt hämta den, och kanske göra några mer småinköp. Jag borde åka till sta'n, för jag har en julklapp jag tänkte köpa till S, och som jag nog bara hittar inne i sta'n. Men jag är inte riktigt upplagd. Och så har jag en massa dåliga samveten i form av julklappar till Sverige... vet inte riktigt vad jag ska göra med dem.
    Vad gör ni ?
  3. Medlem sedan
    Jan 1999
    #2
    Tittar in lite snabbt... Har inte varit här på evigheter, har inte deltagit i julenkäterna (fy på mig, jag vet!!), jag har verkligen varit totalt borta från allt... Mina ögon är ff inte bra, jag ser knappt handen framför mig, och huvudet värker konstant, så jag sitter bara med datorn när jag jobbar. Ny operation inplanerad till mitten av januari. Hade jag vetat att jag skulle bli nästan utan syn i 3 mån vete fåglarna om jag hade opererat mig... Visst, det kommer att bli jättebra sedan, och om jag inte hade opererat hade jag blivit blind så jag hade inget alterativ, men det känns ändå himla surt...

    Min julklapp är inte skickad ännu, men inte bortglömd. Jag hoppas du kan förlåta mig kära Nissa, det var inte alls min mening att vara så himla sen.

    Kramar till er alla!
  4. 2
    Tittar in lite snabbt... Har inte varit här på evigheter, har inte deltagit i julenkäterna (fy på mig, jag vet!!), jag har verkligen varit totalt borta från allt... Mina ögon är ff inte bra, jag ser knappt handen framför mig, och huvudet värker konstant, så jag sitter bara med datorn när jag jobbar. Ny operation inplanerad till mitten av januari. Hade jag vetat att jag skulle bli nästan utan syn i 3 mån vete fåglarna om jag hade opererat mig... Visst, det kommer att bli jättebra sedan, och om jag inte hade opererat hade jag blivit blind så jag hade inget alterativ, men det känns ändå himla surt...

    Min julklapp är inte skickad ännu, men inte bortglömd. Jag hoppas du kan förlåta mig kära Nissa, det var inte alls min mening att vara så himla sen.

    Kramar till er alla!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Hej hej. Sitter i soffan och gör inget vettigt. Det är som om luften har gått ur mig.

    Håller tummarna att dina ögon blir bra snart.
  6. 3
    Hej hej. Sitter i soffan och gör inget vettigt. Det är som om luften har gått ur mig.

    Håller tummarna att dina ögon blir bra snart.
  7. Medlem sedan
    Jan 1999
    #4
    Tack tack Anna-UK!!! Är lite lätt less på att inte se ordentligt, men men.... Lite sent att ångra mig nu, jag försöker se fram emot februari när jag kommer att se bra på både nära och långt håll (hoppas jag). KRAM
  8. 4
    Tack tack Anna-UK!!! Är lite lätt less på att inte se ordentligt, men men.... Lite sent att ångra mig nu, jag försöker se fram emot februari när jag kommer att se bra på både nära och långt håll (hoppas jag). KRAM
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar