Längtar hem till en varm brasa och ett
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    Längtar hem till en varm brasa och ett

    glas gott vin eller en kopp te. Men först avslutning i barnens skola i hällregnet ute på skolgården med fackeltåg!
    Trött, tröttare tröttast av denna sega förkylning...ge mig helg snart tomten

    Har era barn avslutningar där ni är med och vad gör de/ ni i så fall?
  2. 1
    Längtar hem till en varm brasa och ett glas gott vin eller en kopp te. Men först avslutning i barnens skola i hällregnet ute på skolgården med fackeltåg!
    Trött, tröttare tröttast av denna sega förkylning...ge mig helg snart tomten

    Har era barn avslutningar där ni är med och vad gör de/ ni i så fall?
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    Låter mysigt ändå, trots förkylning. Ett glas vin gör nog susen sen

    Vi hade avslutning i samband med barnens luciatåg i kyrkan i söndags. Och på dagis/fritids-kooperativet har vi alltid en julfest med lucia, teater, tomtebesök och stoooort julbord.

    På jobbet (gymnasiesärskola) känns det som att vi haft avslutningar hela veckan och imorgon blir den stora avslutningen med alla klasserna i aulan med både konsert, dans runt granen och tomtebesök.

    Om jag har julkänslor? Jo, för flera år faktiskt
  4. 2
    Låter mysigt ändå, trots förkylning. Ett glas vin gör nog susen sen

    Vi hade avslutning i samband med barnens luciatåg i kyrkan i söndags. Och på dagis/fritids-kooperativet har vi alltid en julfest med lucia, teater, tomtebesök och stoooort julbord.

    På jobbet (gymnasiesärskola) känns det som att vi haft avslutningar hela veckan och imorgon blir den stora avslutningen med alla klasserna i aulan med både konsert, dans runt granen och tomtebesök.

    Om jag har julkänslor? Jo, för flera år faktiskt
  5. Medlem sedan
    Oct 2014
    #3
    kan bli lite för mycket av det goda med i bland. Vår avslutning var myhsig i alla fall, nu är vi hemma med trötta barn och vi likaså. Tände några ljus i stället för brasan men dricker mitt te och ska snart snart sova
  6. 3
    kan bli lite för mycket av det goda med i bland. Vår avslutning var myhsig i alla fall, nu är vi hemma med trötta barn och vi likaså. Tände några ljus i stället för brasan men dricker mitt te och ska snart snart sova
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    Fast för min del, när det gäller julstämning, kan det inte bli för mycket Det är så härligt med denna stämning och alla barn/ungdomar som har riktiga tomteglädje-ögon som tindrar
  8. 4
    Fast för min del, när det gäller julstämning, kan det inte bli för mycket Det är så härligt med denna stämning och alla barn/ungdomar som har riktiga tomteglädje-ögon som tindrar
  9. Medlem sedan
    Oct 2014
    #5
    benägen att hålla med :9
  10. 5
    benägen att hålla med :9
  11. Medlem sedan
    Apr 2000
    #6
    Hoppas förkylningen ger sig snart! På mellanstadiebarnets skola var det julshow och vi var och tittade på en av föreställningarna. Veckan det pågick var intensiv med lämningar och hämtningar på udda och ganska sena tider. Men de var superduktiga och.hade roligt. Stora barnet går i högstadiet (utan musikinriktning) så på den avlslutningen göre sig föräldrarna icke besvär
  12. 6
    Hoppas förkylningen ger sig snart! På mellanstadiebarnets skola var det julshow och vi var och tittade på en av föreställningarna. Veckan det pågick var intensiv med lämningar och hämtningar på udda och ganska sena tider. Men de var superduktiga och.hade roligt. Stora barnet går i högstadiet (utan musikinriktning) så på den avlslutningen göre sig föräldrarna icke besvär
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7
    Ingen avslutning hos någon av döttrarna som föräldrar är välkomna på, utan egna med bara barnen. Kommer ihåg att jag tyckte det var mysigt när man fick gå på avslutningar.
  14. 7
    Ingen avslutning hos någon av döttrarna som föräldrar är välkomna på, utan egna med bara barnen. Kommer ihåg att jag tyckte det var mysigt när man fick gå på avslutningar.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar