Fredag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Fredag,

    jullovet har börjat ! Och jag har lika mycket att göra som vanligt, fast ingen matte och fysik den närmaste veckan .
  2. 1
    Fredag, jullovet har börjat ! Och jag har lika mycket att göra som vanligt, fast ingen matte och fysik den närmaste veckan .
  3. Medlem sedan
    Jan 1999
    #2
    Hej hej HiB!

    Julovet har börjat här med och jag ska vara ledig i 3 hela dagar nu Sedan kommer jag att jobba några timmar mest varje dag, men det känns okey för jag har ändå inte så mycket planer för vår Sverigeresa. Dessutom älskar jag mitt jobb, för det mesta iaf.

    Fy bubblan vad det är kallt här förresten! Fast kallare inne än ute... Ska bli spännande att se hur vädret känns i Sverige, jag har ju inte varit där på 5 år nu...

    Kram kram
  4. 2
    Hej hej HiB!

    Julovet har börjat här med och jag ska vara ledig i 3 hela dagar nu Sedan kommer jag att jobba några timmar mest varje dag, men det känns okey för jag har ändå inte så mycket planer för vår Sverigeresa. Dessutom älskar jag mitt jobb, för det mesta iaf.

    Fy bubblan vad det är kallt här förresten! Fast kallare inne än ute... Ska bli spännande att se hur vädret känns i Sverige, jag har ju inte varit där på 5 år nu...

    Kram kram
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Hej hej. Trött efter terminens sista dag. Det rycker i ena ögat. Mycket irriterande. Imorgon flyger vi till Sverige , har inte börjat tänka på packning.
  6. 3
    Hej hej. Trött efter terminens sista dag. Det rycker i ena ögat. Mycket irriterande. Imorgon flyger vi till Sverige , har inte börjat tänka på packning.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar