Det var en jäddra svår omgång...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Det var en jäddra svår omgång...

    ...den här gången. Jönköping förstod jag rätt tidigt, men precis då hade Jason och kompanjon redan svarat. Övriga resmål var jag inte alls med på. Men man är ju i gott sällskap med en professor i teoretisk fysik...

    (På spåret, för den som inte förstår vad jag talar om .)
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  2. 1
    Det var en jäddra svår omgång... ...den här gången. Jönköping förstod jag rätt tidigt, men precis då hade Jason och kompanjon redan svarat. Övriga resmål var jag inte alls med på. Men man är ju i gott sällskap med en professor i teoretisk fysik...

    (På spåret, för den som inte förstår vad jag talar om .)
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    He he tur...

    du förklarade vad det rörde sig omcför jag hade som vanligt inte en susning
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 2
    He he tur... du förklarade vad det rörde sig omcför jag hade som vanligt inte en susning
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Ja just ja, det var det igår. Jag råkade hamna på lite trevligheter efter jobbet vilket jag känner att jag får sota för nu men ci började väldigt tidigt så jag borde snart må bättre.
  6. 3
    Ja just ja, det var det igår. Jag råkade hamna på lite trevligheter efter jobbet vilket jag känner att jag får sota för nu men ci började väldigt tidigt så jag borde snart må bättre.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar