Christopher
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Christopher

    Jag såg precis nu att nån inne på Bokstavsbarns-snacket frågat om internatskola i Stockholmstrakten. Tänkte att du kanske vet nåt om det (har fått för mig att du bor i Stockholmsområdet, men jag kan vara ute och cykla också ) och kan gå dit och svara personen? Personen som skrev var anonym, annars skulle jag ha tipsat den om att fråga här.
    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  2. 1
    Christopher Jag såg precis nu att nån inne på Bokstavsbarns-snacket frågat om internatskola i Stockholmstrakten. Tänkte att du kanske vet nåt om det (har fått för mig att du bor i Stockholmsområdet, men jag kan vara ute och cykla också ) och kan gå dit och svara personen? Personen som skrev var anonym, annars skulle jag ha tipsat den om att fråga här.
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Bra tänkt, tack

    Tyvärr blev det en långtur på cykeln eftersom jag är skåning så jag har väl inte så mycket att bidra med men tanken var god!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Bra tänkt, tack Tyvärr blev det en långtur på cykeln eftersom jag är skåning så jag har väl inte så mycket att bidra med men tanken var god!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Ja men jösses så förvirrad jag är. Det vet jag ju att du är skåning *slår mig för pannan*
  6. 3
    Ja men jösses så förvirrad jag är. Det vet jag ju att du är skåning *slår mig för pannan*
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar